Rare buik

Sinds gister morgen een rare buik. Lijkt wel alsof het kindje overdwars is gaan liggen. Had een hele rare bovenbuik. Sinds die tijd was mijn buik ook nog meer gespannen.
Sinds gistermiddag ook van die rare buiken, hoef maar even op te staan, of hij voelt niet prettig. Het is geen pijn, maar fijn voelt het niet.
Vannacht elke keer als ik moest draaien een pijnlijke buik. uit bed gaan was een kriem.
Vanmorgen alleen even de tafel afruimen en alweer een rare buik. Meteen maar even gaan liggen en de VK gebeld. Zij komt vanmiddag even langs. Verwacht geen rare dingen, maar fijn en geruststellend voelt het niet.
Het zouden harde buiken kunnen zijn, maar krijg je die ook als eigelijk niks doet.

Onze jongen is ook sinds gisteren ook harder gaan trappen.

Nou misschien is hij wel anders gaan liggen, niet te hopen, want hij lag helemaal goed voor de bevalling.

x yvonne

Hmmm, dat klinkt idd wel raar ja. Goed dat je je vk hebt gebeld! Ik ben benieuwd wat het is. Misschien toch iets te druk geweest? Harde buiken herken je meestal wel denk ik.

Ons kleintje trapt nu steeds minder. Tis nu meer golven haha. Mijn man zegt dan steeds..als het golft, dan golft het goed hihi. (van de dijk)

Succes!
Liefs ciomama

Hoi Ciomama

Ik weet niet wat het is. Lijken wel hardebuiken, maar heb er geen ervaring mee. Dus dan maar even de VK over de vloer. Dacht net even ,het gaat wel weer, maar nu even de trap op en alweer last.
Voelt allemaal niet prettig.

Bij mij wordt het trappen alleen maar erger, ben bijna 31 weken. Hij heeft nog de ruimte denk ik

Maar je hoort van je

x yvonne

Nou de VK is geweest en heb last van harde buiken. Rustig aan doe hahaha en ik doe al zo weining.
Zo even lekker mijn bedje in en dan morgen weer een nieuwe dag.
Had als advies gehad een buikband aan te gaan schaffen. Nu heb ik er al een gehad (die uit een geheel bestond) en dat vond ik helemaal niks. Nu een babybelt via marktplaats besteld en kijken of dat wat is. Deze kan ik dan zelf stellen.

Weer een hele geruststelling, al baal ik er van dat ik harde buiken krijg van niks doen.

xx

Fijn dat het niks 'ernstigs' is!! Harde buiken zijn vervelend, maar dat hoort er (tot een bepaalde hoogte) bij.

Harde buiken zijn hier ook een zeer bekend gegeven hoor. Had ze al met 16 weken, moest toen al rustiger aandoen haha. Nu ook nog steeds maar normaal, zo'n 5 keer per dag. In een drukke stand wel 10 per uur. Zal vanavond ook wel komen. heb de ramen gedaan, 3 wassen weggewerkt en de badden gedaan en dat was de ochtend. Straks boodschappen doen en naar de vk voor controle. Dan nog eten koken en de dame naar bed brengen. Pfff wat een drukte! Een combi van nesteldrang en poetsdrang voor de verjaardag haha.

Liefs ciomama

Hoi, ik had ook al vanaf het begin harde buiken. Maar niet op deze manier. Vandaag ging het beter, dus ook maar even de ramen gedaan. hihi. Daarna even naar bed. Voelde ze wel, maar ging goed.

Even wennen maar weer

x yvonne

hoi, ik heb ook al een tijd harde buiken. zelfs toen ik anderhalve week bij de VK op controle kwam. woppa harde buik. was wel heel goed te zien hoe de kleine lag. mijn man mocht mee voelen hoe de kleine lag. daar het hoofdje en kontje tussen de bekken. de voetjes trappelden er op los. zag er grappig uit. maar een harde buik krijg ik zelfs van niks doen. ik ben nu aan het typen en jep... daar is dr weer een. krijg het benauwd maar na een minuut trekt ie weer weg. het is wel eng/grappig om een harde buik te zien. me buik is dan helemaal misvormt zeg maar.

groetjes

Terug
Bovenaan