rare buikpijn???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Allereerst wil ik alle zwangeren feliciteren!!!! Wat fijn zeg. En alle andere meiden, ik blijf duimen voor ons allemaal.

Ik heb mijn nod 4 juli, nou heb ik de laatste week eigenlijk elke dag wel buikpijn, het gevoel dat ik al ongesteld ben, dit heb ik anders nooit. klopt het dat deze symptomen kunnen wijzen op een zwangerschap?? Ik durf niet echt te hopen hoor, want dan is het zo een teleurstelling. Verder heb ik neit echt symptomen, geen gevoelige borsten, alleen een beetje moe en hoofdpijn!

groetjes

Hoi Cosy,

ook ik heb al 5 dagen een baksteen in mijn baarmoeder!!
en de tests zijn allemaal negatief(3x getest!!)
maar ik weet niet wanneer mijn nod moet zijn (lees anders mijn topic van gister!)
er spoken nu allerlei enge gedachtes door mijn hoofd zoals een BBZ (zoals ze dat hier noemen)
mijn buik is al zo opgezet dat ik al 4 maanden zwanger lijk!!!
raar he?

ik hoop voor je dat je zwanger bent ben benieuwd!!

groetjes van Prietje

Hoi,

Dank je voor je reactie, vind het heel fijn om dan toch even iets van anderen te horen. Ik hoop dat bij jou alles goed is en dat je zwanger bent. Wel lastig dat je een onregelmatige cyclus hebt. Die van mij is tot nu toe regelmatig.
Ik ben gewoon bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt, of dat het toch opeens na 3 maanden gaat ontpillen, wat me vreemd lijkt, want ben ooit eerder met de pil gestopt maar had toen nergens last van.
Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, maar merk ook dat dat wachten erg lang duurt.
Heb je wel enig idee wanneer je nod is, of ben je daar te onregelmatig voor?

groetjes Nicole

hai nicole
in mijn stukje van gisteravond staat het wel en wee van mijn cyclus en daar is nog geen logica in te zien.
Ben ook heel moe en soms licht in mijn hoofd , ben ook wat lichtgeraakt af en toe!!
hetzelfde bij jou

bij mijn   eerste zwangerschap wist ik pas dat ik zw was toen ik 6 weken was
heb me nog niet eerder zo gevoeld ,jij?
we zullen zien afwachten geblazen

groetjes prietje

hoi,,,

prietje even over de bbz... ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad waarbij een eileider is verwijderd, en ik had echt een positieve test hoor... ook als je een bbz hebt voel je je zwanger, het vruchtje groeit ook gewoon, alleen niet op de plek waar het zou moeten. nou weet ik niet of bij iedereen een test positief uit zou moeten vallen, maar dat denk ik haast wel.
volgens mij hoef je je daar nog niet zo veel zorgen om te maken meis

cosy, ik heb precies hetzelfde als jou!! ook buikpijn, en soms ook een ongi gevoel daarbij, ik heb het idee dat er meer witte bultjes op mijn tepels zitten, en ben ongelovelijk moe  maar geen zere (.)(.) ofzo, nou lees ik hier dat dat ook niet hoeft, dat kan later allemaal wel komen, maar toch baal ik daar een beetje van haha!

ik voel me ook erg raar, kan het niet goed uitleggen... ik heb het gevoel dat ik zwanger ben, en dat heb ik nog niet eerder gehad, maar ik houdt er rekening mee dat mijn lichaam me zwaar voor de gek kan houden, maar ben bang dat de klap deze maand groot is!!

nou succes voor allen

liefs sas

Terug
Bovenaan