rare cyclus

ik ben nu ongeveer 2 maanden van de pil. De eerste maand kreeg ik al een bloeding na 14 dagen na de eerste dag van mijn ong. de tweede maand kreeg ik een soort van bloeding al na de 10 de dag raaaaaarrrrr. ps de tweede keer was van die bruine bloeding en heeft wel 10 dagen geduurt, wie weet wat dat kan zijn
 
Die ellende kan nog wel een jaar duren. De huisartst stuurt je ook het eerste jaar terug, omdat je na de pil gewoon weer je hormonen op orde moet krijgen. Komt door die rommel in die pil. Als het dan nog niet normaal gaat, krijg je er iets voor. Maar misschien gebeurt het wel eerder hoor. Zorg wel dat je gezond leeft; niet lijnen en zo. Eventueel 2 a 3 maanden monnikspeper slikken. Dat haal je bij de drogist voor 6 euro.
Groeten, Anke
 
Je bent pas echt ongesteld als je rood bloed verliest. Het bruine bloed is oud bloed, dat is blijven zitten na de vorige menstruatie. Geen fris praatje, maar als je alleen bruinverlies hebt, ben je niet ongesteld. Meestal volgt op bruinverlies wel roodverlies en wordt je toch ongesteld. Maar na pilgebruik is je lichaam idd een beetje in de war.
 
Terug
Bovenaan