rare cyclus.

A

Anoniem

Guest
nu ben ik in september gestopt met mij pil. nog 1 maal normaal ongesteld geweest tot 17 sept. en nu nog steeds helemaal niets.
1 keer naar de dokter geweest. en die zegt dat het vrij normaal is als je lang de pil hebt geslikt.

ik word er alleen zo moedeloos van,mijn lichaam vraagt er nu echt om, om is ongesteld te worden.

heeft iemand hier ervaring mee, moet ik nu ook naar de gyn of zal ik het nog even aankijken?

groetjes annie

Hai Annie,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, ik had gelijk na het stoppen van de pil (na gebruik van 15 jaar) een hele regelmatige cyclus.....Ik zou je wel adviseren om naar de gyn te gaan, het lijkt mij toch niet normaal dat je al bijna 4 maanden niet ongi bent geweest en als jullie graag een kindje willen dan helpt dat natuurlijk ook niet!

Succes! Liefs Lynn.

Ik heb ook sinds het stoppen een erge onregelmatige cyclus en ben vandaag bij de gyn geweest en heb pcos. Zou zeker een doorverwijzingen vragen voor de gyn beter voor niks dan wachten hoor zolang niet ingesteld is erg lang!

Succes!

Gewoon om een verwijzing naar de Gyn vragen.. echt even doen :) Beter weten gewoon toch?

Terug
Bovenaan