rare dag en moe

Hoi, vandaag zo'n rare dag. Hele nacht geslapen zonder eruit te hoeven maar zo vreselijk moe! HEb net een half uur geslapen op de bank met de kat op mijn voeten. Verder voel ik me een beetje ' van de wereld'. Heel raar. En vreselijk veel pijn in mijn schaambot...
Ben gewoon flink achter een glazen plaat in mijn hoofd vandaag..

Hier ook iemand die zo vreselijk moe is. Had vanmorgen nog wel graag even in bed willen blijven liggen, maar helaas riep yordi om half 7!!!!! al mama!!!!!!! Ik was het daar ook niet zo mee eens. Straks als yordi op bed gaat, ga ik ook nog even lekker slapen.
Ik heb ook vaak genoeg van die dagen dat ik me een beetje van de wereld voel. Probeer maar zo veel mogelijk rust te nemen als je kan.

Liefs marielle

Hoi,

Ik herken het helemaal ik heb ook van die dagen toevallig vandaag ook.
Voel me moe en mijn hele lichaam doet zeer....

Nog eventjes de laatste loodjes meiden.

Liefs Zonnetje

yep, echt laatste loodjes. Mijn man even gebeld en potje gejankt. Bleh. Ben het liefst in mijn bed in mijn eentje maar moet straks naar het zkh voor controle-echo...
Heb alleen een klein afwasje gedaan en doe ook verder niks vandaag geloof ik...
kalm aan iedereen..!

Quinten was vanmorgen al om tien voor 6 wakker en die liep ook klaarwakker onze kamer binnen.
haai mama!!
ik heb hem opgepakt en resoluut in bed gedaan met de mededeling dat het nog heel vroeg is en donker.
heeft nog tot 9.15 geslapen.
mama dus ook.

maar heb dus ook zulke dagen

Zelfde hier.
Gister ontzettend moe en keek voor mijn gevoel scheel en heel wazig uit mijn ogen.
Lekker niets gedaan, vannacht goed geslapen en voelde me vandaag dan ook een stuk beter.

Sterkte allemaal!

Terug
Bovenaan