A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Vandaag was echt een hele rare dag...
Ik voelde me heel raar en de wereld ziet er ineens heel anders uit.
Ook mijn mannetje was een beetje in de war. Schattig om te zien joh!
Hij is wel meteen erg bezorgd en heel lief voor me...
Er waren een paar meiden die vroegen wat mijn symptomen zijn.
Ik voel me al een week ' anders' . Ik kan het niet precies zeggen wat ik voelde. Gewoon een raar gevoel in mijn buik. Ik dacht dat het aan de lente lag...
En sinds 1 week heb ik ontzettend pijnlijke borsten en ze lijken al wat groter! (dat wordt nog wat!) Ze zijn wat opgezet. Mijn tepels voelen niet anders dan normaal.
Ook heb ik sinds een weekje last van brandend maagzuur. Met name in de avonduren.
Ook smaakt mijn eten niet zo goed en heb ik veel zin in fruit en vruchtesappen.
De bevruchting heeft bij ons plaatsgevonden in onze vakantie. Wij denken dat het wel meegeholpen heeft dat we alle tijd hadden om te klussen en errug relaxed waren die week.
Ik ga vrijdag even naar mijn huisarts, want ik heb toch wel een hoop vragen nu.
Ik voel me best onzeker en heb het idee dat er nog vanalles gedaan moet worden en dat ik over heel veel dingen moet gaan nadenken...
Ook ben ik wel een beetje bang dat de test niet klopte of dat het nog mis kan gaan.
Maar ik geniet ook hoor! Ik heb vandaag al op internet gekeken naar geboortekaartjes en babymeubelen. Dat heb ik de laatste maanden niet meer gedaan en nu mag ik het weer van mezelf!
En wat is het moeilijk om het voor je te houden. Wij willen het pas na de 8 ste week tegen de ouders vertellen en na 12 weken tegen andere mensen. Pfff da's nog lang wachten... Ik ben blij dat ik dit forum nog heb om er over te kletsen!!!
Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor!
Ik duim voor iedereen die nog niet zwanger is!!!!!!!!
Liefs Waterman xxx
Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Vandaag was echt een hele rare dag...
Ik voelde me heel raar en de wereld ziet er ineens heel anders uit.
Ook mijn mannetje was een beetje in de war. Schattig om te zien joh!
Hij is wel meteen erg bezorgd en heel lief voor me...
Er waren een paar meiden die vroegen wat mijn symptomen zijn.
Ik voel me al een week ' anders' . Ik kan het niet precies zeggen wat ik voelde. Gewoon een raar gevoel in mijn buik. Ik dacht dat het aan de lente lag...
En sinds 1 week heb ik ontzettend pijnlijke borsten en ze lijken al wat groter! (dat wordt nog wat!) Ze zijn wat opgezet. Mijn tepels voelen niet anders dan normaal.
Ook heb ik sinds een weekje last van brandend maagzuur. Met name in de avonduren.
Ook smaakt mijn eten niet zo goed en heb ik veel zin in fruit en vruchtesappen.
De bevruchting heeft bij ons plaatsgevonden in onze vakantie. Wij denken dat het wel meegeholpen heeft dat we alle tijd hadden om te klussen en errug relaxed waren die week.
Ik ga vrijdag even naar mijn huisarts, want ik heb toch wel een hoop vragen nu.
Ik voel me best onzeker en heb het idee dat er nog vanalles gedaan moet worden en dat ik over heel veel dingen moet gaan nadenken...
Ook ben ik wel een beetje bang dat de test niet klopte of dat het nog mis kan gaan.
Maar ik geniet ook hoor! Ik heb vandaag al op internet gekeken naar geboortekaartjes en babymeubelen. Dat heb ik de laatste maanden niet meer gedaan en nu mag ik het weer van mezelf!
En wat is het moeilijk om het voor je te houden. Wij willen het pas na de 8 ste week tegen de ouders vertellen en na 12 weken tegen andere mensen. Pfff da's nog lang wachten... Ik ben blij dat ik dit forum nog heb om er over te kletsen!!!
Nou meiden, ik hou jullie op de hoogte hoor!
Ik duim voor iedereen die nog niet zwanger is!!!!!!!!
Liefs Waterman xxx