rare dag

heey meiden

ik heb de laatste tijd niet vel gereageerd maar wel mee gelezen ik moest vandaag naar de gyn toe ben 35 weken en 2 dagen zwanger moest eerst me bloeddruk op laten meten en toen wegen bleek me bloeddruk te hoog te zijn moest ik ff urine na laten kijken er zitten wel klein beetje eiwitten bij de gyn was alles goed met ons kleine mannetje ik word met 38 weken en 1 dag ingeleid direckt de eerste dag na de zomervakantie van de kids dit inverband met me suiker maar vanmiddag moest ik toch maar hartfilmpje laten maken en bloeddruk aantal keer laten meten na dat alles goed was mocht ik weer na huis gelukkig
toen we thuis waren ging het niet goed met onze pup onze hondjes hebben 8 juni 4 pups gekregen franse bulldogs hebben we hebben we eentje van gehouden maar die bleek hartruisje te hebben ze gaapte vanmiddag en haar tongetje was grauw en haar gehemelte en tandvlees ook vorige week ook al mee na de dierenarts geweest die ook hadden moeten zien dat het niet goed met haar ging ze had toen ook al dik buikje en benauwd toen werdt er al gezegt dat het zorgelijk was vanavond ook maar weer heen hebben we haar helaas moeten in laten slapen want ze had zuurstof gebrek en omdat ze met haar hartje had groeide ze ook niet als we niet heen gegaan waren was ze eerdaags gestikt we hebben wel een goede keus gemaakt maar doet wel pijn pffff snik snik ik zal haar heel erg missen ze lag altijd bij mij en als ze de bank op wilde piepte ze van doe me er nou maar op heb veel verdriet maar het was een goede keus

groetjes tamjoh

Aah wat sneu. Diertjes kunnen heel dichtbij je staan dus ik snap wel dat het veel pijn doet dat je je hondje toch bent verloren. Sterkte ermee, gelukkig doet je kindje het dus nog wel goed. Nog 3 weekjes en dan ben je trotse mama! Liefs, Jess

Hè je wat sneu zeg
Gelukkig hebben jullie een juiste keuze gemaakt om naar de arts te gaan, daardoor is er veel pijn achterwege gebleven maar leuk id het zeker niet!!

Blijven ze bij jou je waarde in de gaten houden?
mijn 1ste was ook ingeleid maar accuut toendertijd
Met 37 weken
Wel fijn dat de kids eerst naar school kunnen :)

Aftellen nu dus succes met de laatste loodjes!!!!

oh wat erg zeg, zit hier zelf bijna bij te janken!!
ook al was jullie hondje nog zo klein, vanaf het moment dat je een hondje hebt hou je ervan!! wij hebben er zelf ook een en mijn wereld zou instorten als hij er niet meer was..
maar jullie hebben wel een goede keuze gemaakt..want een hondje kun je ook niet laten lijden!!

gelukkig waren de uitslagen nu goed, wel fijn om te weten wanneer jullie kleintje ongeveer gaat komen..
veel succes de komende weken en ook sterkte met het verwerken van alles
xxx

Bah! Huisdieren zijn een onderdeel van een gezin dus als je dan afscheid moet nemen is dat heel beroerd :-(
Wel fijn om te weten wanneer de kleine komt, ik hoop dat dat je wat rust geeft...
Sterkte! En succes nog met de laatste loodjes.

heey meiden

bedankt voor jullie lieve berichtjes doet me goed me hondje moeten missen doet me ongeloofelijk pijn en dat ze zo gelopen heeft terwijl ze op was doet me ook pijn maar ja wij wisten het ook niet ze is gelukkig bij ons in de achtertuin begraven en ik en me zoon hebben kaarsje voor haar gebrand en samen lekker zitten huilen vanavond tis het beste voor haar maar doet wel pijn.
ze blijven me in de gaten houden heb toch dikke voeten niet normaal ze zeggen dat het niet zo erg is nou ja dat geloven we dan maar ik ben blij om te weten dat ons kleine mannetje over drie weken ter wereld gaat komen vind het inderdaad fijn om te weten waar we aan toe zijn de gyn bleef zeggen je loopt em niet uit maar niet van hoe of wat zij gaat morgen met vakantie en wij wilden dan wel weten waar we aan toe waren en hebben we het vorige week overlegt en vast gelegt met 37 weken gaan ze kijken hoe het is krijg ik hartfilmpje en gaan ze kijken of ik al iets ontsluiting heb zo ja worden met 38 weken me vliezen gebroken en worden de weeen opgewekt we zien wel hoe het gaat als alles maar goed komt met onze kleine mannetje nogmaals dankjewel meiden wil jullie ook succes wensen met jullie bevallingen en hoop ook voor jullie dat alles goed gaat en goed komt

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan