rare dingen in mijn buik

A

Anoniem

Guest
hallo
ik zit met iets raars,
ik heb sinds mijn ongi vrij veel slijmverlies, terwijl ik dit normaal nooit had, nu zijn er sinds gisteren steekjes bij gekomen, maar ook een soort gegolf
net alsof mijn buik in het golfslagbad zit haha
het voelt heel raar niet vervelend, maar ook niet echt fijn, kent iemand dit?
omdat ik niet weet wat voor cyclus ik vanuit moet gaan, 28 of 32 weet ik niet wat het is,
maar zoals ik al heb verteld denk ik dat ik 5 dagen overtijd was door de spanning en dus gewoon van mijn oude cyclus uit moet gaan, dan kan het een eisprong zijn, maar vind het golven zo raar

Hoi fiepke:D

Vorige maand had ik ook zoiets,alleen dan geen slijmverlies,maar wel dat golvende.
Alleen toen de gag erna bleek dat ik gewoon...laat ik maar zeggen...(erg nodig) naar de wc moest.
diarree dus.
Maar hoeft natuurlijk niet zo te zijn bij jou...miss.spartelt daar wel wat rond
Succes he!
Groetjes moniek

nee ik voel wel het verschil tussen mijn darmen en mijn baarmoeder haha
omdat ikvrij gevoelige darmen heb weet ik het verschil wel, maar het was echt van bovenkant baarmoeder naar onderkant baarmoeder net alsof er iemand met een stokje over een soort ratel gaat, maar dan zonder geluid

oh hihi(schaam,schaam)

nou dan hoop ik echt dat het wat is waarvan je hoopt dat het er is
ga je dan ook nog een test doen bij de huisarts ofzo?
in ieder geval:
ik duim voor je

nee het is mijn eisprong want zwanger kan ik nog niet zijn, ben net een week van mijn ongi af.
us ik wacht het geduldig af, vond het alleen zo raar
dacht dat ik misschien ondanks mijn ongi toch wel zwanger kon zijn, maar ik ga vrolijk door tot mijn volgende ongi en dan zien we wel weer.,
ik zit nu alleen thuis doordat ik mijn werk heb opgezegd, en kan aan nix anders meer denken
zucht

Oh meid ik snap je helemaal.
ik kan zelf ook an niks anders meer denken.
Soms lijkt het wel één grote baby obsessie te worden!!!
ik spaar zelfs al kleertjes op die ik gekocht heb en ben al aant sparen!
Maar heb je je werk dan opgezegd voor even,of echt ontslag genomen?
voor de baby,zeg maar?
Mijn moeder was ook zwanger van mij en is toen ook gewoon nog 2 keer ongi geweest..
het wil niks zeggen.
Altijd checken hoor

nou het liep absoluut niet lekker op mijn werk dus heb ik opgezegd, ben nu dringend op zoek naar iets anders....
ja, maar ik was zo ongesteld, kan me niet voorstellen dat er nog iets is blijven zitten haha
ik wacht denk ik e volgende ongi gewoon af.

jaah dat is dan miss.wel het beste.
Nou succes met werk zoeken in ieder geval,hopelijk vind je wat leuks.
En niet te zwaar natuurlijk,voor als  je zwanger wordt
 heb zelf  pas een halfjaar contract op mijn werk trouwens,ben alleen bang dat ze me eruit gooien als ik zwanger ben...
Ze wisten van die negatieve testen en hun waren alleen maar opgelucht!!(ja je bent nog zo jong het is maar beter zo...is 20 te jong dan?mag dat niet ofzo)Ben ik echt bang voor.
Hoe komt het dat het bij jou zo slecht ging dan?Had je een rot baas of collegas?
of gewoon niet leuk meer

Terug
Bovenaan