Rare dingen... zwanger ??

<p>Hallo allemaal, Ik had even een vraagje,  Mijn vriend en ik proberen al een tijdje om een kindje te krijgen maar het is tot nu toe nog niet gelukt. Nu moet ik over 3 dagen ongesteld worden. En ik heb al sinds mijn ei sprong raar gevoel in mijn onderbuik een beetje steken en soms voelt het als spierpijn, terwijl ik niet sport. En ik had voorheen altijd kaas op mijn brood en dat hoef ik ook inneens niet meer. En dan vandaag ik rook nog steeds ja ik weet het het is slecht maar vandaag begon hij heel anders te smaken eigenlijk een beetje als een sigaar. Hebben jullie ook zulke dingen gehad of zit dit nu tussen me oren. En ojaa mijn borsten doen ook zeer en zijn gegroeid. Maar ik heb ook vaak pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden. Groetjes </p>
 
Hoi, 
Kan nu nog alle kanten op. Ik heb 2 jaar soortgelijke symptomen gehad. Ene maand erger of anders dan de andere maand. 
Ben ik paar keer zwanger geweest of mn lijf die me voor de gek hield? Uiteindelijk een masnd zoals de andere maar werd niet ongesteld. 
Ik hoop voor je dat t raak is! 
Grtjs nvn
 
Tsja. Het zou in principe kunnen. Het kunnen tekenen zijn van zwangerschap, maar helaas ook van menstruatie. Wat ik zou doen is nog die drie dagen afwachten en dan na het weekend een test doen, met ochtend urine, dan zou je het kunnen zien! Super spannend, succes! 
 
Het zou zeker kunnen! Ik zou een test doen! En succes met stoppen! Het valt niet mee XD(ik heb hiervoor zelf ook altijd gerookt)
 
Grtjsss
 
Terug
Bovenaan