rare dingen

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Ben niet zo druk meer met schrijven maar lees wel jullie verhaaltjes. Het geeft me gelukkig meer rust door minder actief op het forum te zijn.

Mijn NOD is 15-12 nog zooo ver weg..haha
Nu heb ik gistermiddag verschrikkelijke buikkramp gehad ik kon niet meer rechtopstaan en de tranen sprongen in mijn ogen.. werd er ff goed misselijk van.. Gelukkig was het 's avonds weer over en kreeg ik afentoe nog even een flinke steek.
Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad.. Ook niet als ik griep had of iets.. vond het nogal vreemd en vroeg me af wat het kon wezen.
Aan mijn eten of drinken kon het niet liggen want heb niks vreeemds gehad..
Nu voelde ik vandaag een heel raar 'plopje' in mijn buik..

En het klinkt misschien gek maar mijn hond (onze teef) ligt constant aan mn voeten en wil aldoor knuffelen.. ook kijkt ze me aldoor heel zielig aan alsof ze me wat wil vertellen..dit doet ze nooit zo erg, ze is erg zelfstandig en ligt haast nooit bij me..
Voordat een goede vriendin van mij wist dat ze zwanger is reageerde mijn hond daar ook heel sterk op. Aldoor haar kop tegen de buik van mijn vriendin aan dieuwen en der kop op schoot leggen en aan der voeten liggen..

Al met al haal ik me weer van alles in mijn hoofd, zo sterk als mijn gevoel vorige ronde was dat het niet raak zou zijn, is het nu toch wel andersom..

Het zal mijn benieuwen.. eerst nog heel wat nachtjes slapen......

Good Luck voor iedereen!

Liefs

Oooo Renate,

Wat doet het hebben van een kinderwens toch met en vrouw??? Het is soms zo moeilijk, zeker omdat er gewoonweg geen peil op te trekken is.

Ben wel blij te lezen dat je wat meer rust hebt gevonden door wat minder actief te zijn. Good for you! :)

Wat betreft je hond: ik weet het niet hoor maar men zegt dat honden bepaalde dingen feilloos kunnen aanvoelen! Een 6de zintuig! Maar weet je.....er zit helaas niets anders op dan weer afwachten... gestoord wordt je er soms van. Ik hoop dat je hond het goed aanvoelt en jijzelf ook en dat je alsnog in 2011 in verwachting mag zijn, ik gun het je heel erg!!!

Kom op he?! Succes en slaap lekker!

Lieve knuff Lynn.

O spannend wat kan onze lichamen toch rare dingen met ons doen.. Je wordt gek van af en toe..
Moet zeggen die pijn die jij beschrijft had ik dus gister ook. En dat was dus mijn ei. Duurde ongeveer uurtje qua pijn en af en toe hele felle steken.. Daarna was het over.
En mijn nod is 11-12..
Ik hoop voor jouw dat het heel iets anders is.. En je hoort het vaker van de honden. Heb het zelf nog nooit mee gemaakt wordt onze eerste kindje, En moet zeggen de honden hangen altijd over me heen dus bij zal ik geen verschil merken haha..

Ga keihard voor je duimen,
liefs shas

Dankjewel lieve meiden, misschien is het ook wel mn ei geweest maar het duurde bij wel een paar uur..
Vorige ronde had ik eiwitslijm en die ronde daarvoor van dat draderige doorzichtige slijm.. dus het is aldoor weer een verrassing.. was wel gisteren en eergisteren avond heel nat van onder ineens uit t niets..!?
We hebben gister en dinsdag nog geklust.

Ik hoop dat ronde 5 raak mag zijn... Heb trouwens nu ook rare kramp in nn buik alsof het van binnen wat samen trekt..

Slaap lekker Liefs

hey daar! gezellig dat je er weer bent!

Ik denk dat het je ei is geweest! Bij iedereen voelt dat anders en kan kort of lang duren.
Gezien je NOD over 14 dagen is.....en wat natter aanvoelen kan met het slijm te maken hebben....
Spannend Renate!

Duim duim duim!!

mijn NOD is op de verjaardag van mijn dochter, 23 december.....zou helemaal leuk zijn!

Spannend Renate!!!!!
Ik hoop zó dat deze ronde raak mag zijn!!!
Gezellig met Jip&Janneke champagne het nieuwe jaar in samen!
DUIM DUIM DUIM

Hoop het voor je, dat je hond nu ook iets aanvoelt...
En dan hoop ik gelijk voor mezelf dat die van mij dat binnenkort ook gaan doen...hihi...
Zal toch wel leuk zijn als het echt zo was dat honden het aanvoelen...

Sterkte met wachten meid...ik wacht geduldig met je mee...

Of een hon het aanvoelt weet ik niet. Ben zelf niet zo van de honden. Het lijkt me wel sterk dat je hond al zo 'weten' dat je zwanger bent. Je ei nl net geweest!
Hoen berust het gewoon op toeval. Mijn dieren zijn de ene keer ook aanhaliger dan de andere keer.

Hoop uiteraard voor jedat het deze ronde raak is!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan