rare dromen

hoi allemaal

ik droom de laatste dagen heel duidelijke en heel raar. Veel duidelijker dan voorheen.
Vaak gaan de dromen over de kleine. over   dat ik weeen heb of over me werk. echt heel raar. Hebben jullie daar ook last van?
Hoe is verder met jullie? Ik ben vandaag precies 29 weken en ga 15 januari met verlof...kijk er nu al naar uit.

Groetjes Ingrid

Hoi,

Eeen tijdje terug had ik heel veel heel erg rare dromen. Vaak met achtervolgingen, buitenaardse wezens, monsters. En ik kon ze naderhand ook precies navertellen. Het mafste was nog de droom dat ik werd achtervolgd door een weerbeer (als in weerwolf, maar dan was het een beer)

Dromen over de kleine heb ik maar heel weinig gehad. 1 Keertje heb ik gedroomd dat ik borstvoeding aan het geven was. Dat was nog es fijn wakker worden. Alleen maar een heerlijk gevoel de kleine in mijn armen te hebben die heerlijk lag te drinken. Heel vredig.

Je dromen zijn een reactie op wat er de dag ervoor is gebeurd of wat je bezig houdt. En op dit moment  heb je emotioneel gewoon veel meer te verwerken. En je slaapt waarschijnlijk lichter waardoor je je dromen beter kunt onthouden.

Ik droom ook regelmatig over het kindje. Soms dat het ineens toch een meisje is i.p.v. een jongetje. En soms dat ie al een peuter/kleuter is. Maar ik droom ook regelmatig over dat de bevalling begint. En dan word ik vaak wakker. Dat ik vaak droom over de bevalling komt waarschijnlijk omdat die bij mij elk moment kan beginnen, omdat mn zwangerschap niet zo goed verloopt. En dan denk je daar vaak aan, wat dan terug komt in je dromen. Een droom is altijd een soort verwerking of doordenken over waar je overdag aan denkt. Wat je bezig houdt. Of een reactie daarop. Heb je een erg drukke dag gehad en 's avonds weinig rust kunnen krijgen voor je gaat slapen, dan droom je vaak ook heel onrustig.

vannacht gedroomd over de kraamvisite. Mijn zwager was er met zijn gezin. Heel gezellig. Maar in plaats van beschuit met muisjes hadden we champagne met aardbeien. Vond ik veel sjieker dan die eeuwige beschuiten.

Het vreemde was dat het hele kind niet in de droom voorkwam. Werd ook niet eens over gesproken!

Terug
Bovenaan