rare dromen

Ik heb me vandaag toch weer een rare droom gehad. Waarschijnlijk door mijn buurvrouw die nu staat te bevallen.....

maar ik moest nu al bevallen met 18/19 weken. Kindje was wel gezond maar ik wilde borstvoeding geven. Ik zag mijn tepels niet en kreeg de kleine niet aan de borst en zo. Een hele rare droom. En deze dromen heb ik steeds vaker.

Over een slechte bevalling...borstvoeding...geen oppas hebben voor de kleine zodat ik hem mee moet nemen naar het ziekenhuis , enz.....

Mijn gedachte maken over-uren met de raarste gedachte.

helppppp

Heel herkenbaar, bij mijn eerste had ik dat heel erg. Dat het al geboren werd en dat het helemaal niet in de couveuse hoefde en borstvoeding geven dat maar niet lukte.... gelukkig zijn het dromen... en ja... je hoofd is er dus echt al mee bezig!

Dus als je er weer een hebt, alleen maar accepteren en er verder geen aandacht aan schenken. "O, daar was er weer heen!" Denk niet dat het iets zegt over de toekomst... je geest is gewoon alle veranderingen die er komen al aan het verwerken!

En... ben je druk?
Ik vind het heel herkenbaar: ben super druk op werk, er zijn daar onoplosbare problemen en voor het eerst in mn leven neem ik mijn werk mee naar huis, dan droom ik er zo veel over, echt nare dromen. Sowieso ook over andere dingen: nachtmerries!
Maar ik denk dat het er bij aan ligt dat ik super druk ben (in mn geest) en daar baal ik van. Kan ook snel janken nu (dacht dat de ergste hormoontjes toch hun werk gedaan hadden) en zie alles even niet zo rooskleurig. Maar probeer daar wel wat aan te doen: mijn helpt het om even dag even een half uurtje aan mn hobby te zitten: ben een quiltje aan het maken voor ons aankomend schatje en dat geeft me een nuttig en ontspannend gevoel maar het neemt niet weg dat het voor het slapen gaan zo onrustig blijft in mn geest, herkenbaar?

@ yes16april

yep heel druk. zie het af en toe niet meer zitten.
En dan ben ik al wat gewent qua dromen...maar dit is raar.
Maar ik slaap ook al slecht.....las net bij de week voor week kalender op deze site dat dat heel gewoon is. gelukkig droom ik nog geen rare dingen dat er wat met de baby gebeurd (zoals bij de eerste).
Het zal wel "ben ik wel een goede moeder" complex zijn.....pufffff.
zwangerschap.................doet rare dingen met je.

ps zijn jullie ook al zo vergeetachtig ???????????????? ik onthoud niks meer !!

haha,
ja helemaal herkenbaar!!
Vergeet alles en word er erg mee geplaagd op mn werk, je hoofd is net een vergiet he? blijf er maar om lachen maar handig is het niet altijd!

En op zich wel handig om te weten dat het dromen er dan ook een beetje bij hoort en misschien ben ik dan ook wel dingen door elkaar aan het halen: de zwangerschap maakt mn werk vast ook pittiger ipv andersom. Oh well...

En dat is bij jou vast ook een beetje zo? Waarschijnlijk had jij eerst energie voor 10 dat je zoveel werk om je heen hebt? en nu valt die drukte opeens zwaar op je?

Ik slaap ook slecht ja, en dan gewoon moe zijn als je wakker word van het slapen door al die akelige dromen! Ik ken dat ook niet echt... sliep altijd als een roos!

Terug
Bovenaan