Zo, tijd voor even wat zelfspot; hebben jullie nu je zwanger bent al rare (vr)eet-behoeften? Je hoort altijd van de augurken-met-slagroom, mosselen terwijl je geen vis lust of vegetariers die ineens die BigMac niet kunnen weerstaan enzo.
Ikzelf eet geen echt vreemde combinaties, maar ik kan wel ineens heel erg trek hebben in bepaalde dingen. Vorige week had ik supertrek in een Mars; toen m'n man sigaretten ging scoren bij de benzinepomp heb ik hem dus ook verplicht om een Mars voor me mee te nemen.
En bij McDonalds moet ik mezelf ook een beetje inhouden, anders eet ik m'n dochters Happy Meal zelf op voordat zij een hap heeft kunnen nemen. Of ik sta al weer in de rij voor een extra BigMac of cheeseburger...
Chocolade eet ik juist nu veel minder dan gewoonlijk!
Ik ben benieuwd of jullie al maffe ervaringen hebben!
Jacoline.
Ikzelf eet geen echt vreemde combinaties, maar ik kan wel ineens heel erg trek hebben in bepaalde dingen. Vorige week had ik supertrek in een Mars; toen m'n man sigaretten ging scoren bij de benzinepomp heb ik hem dus ook verplicht om een Mars voor me mee te nemen.
En bij McDonalds moet ik mezelf ook een beetje inhouden, anders eet ik m'n dochters Happy Meal zelf op voordat zij een hap heeft kunnen nemen. Of ik sta al weer in de rij voor een extra BigMac of cheeseburger...
Chocolade eet ik juist nu veel minder dan gewoonlijk!
Ik ben benieuwd of jullie al maffe ervaringen hebben!
Jacoline.