rare eetgewoontes

Hallo mama's in spe,

Hebben jullie ook allemaal van die vreemde eetgewoontes??
In mijn eerste zwangerschap, was ik ineens dol op gekookte eieren, terwijl ik er voor mijn zwangerschap er niet zo van hield. En ik luste ook geen hutspot meer, terwijl ik dat voorheen juist lekker vond.
En ik kon wel een pot pinderkaas per dag opsnoepen. Echt heerlijk vond ik dat!!!
Verder niet echt snoepen ofzo of chocalafreak. Nee, alleen dat.

Nu in mijn tweede zwangerschap, lijkt de pindakaas bij ons weer niet meer veilig!
En ook hutspot moet ik niet aan denken. En ik heb net ook weer een eitje voor mezelf gekookt. hihih

Herkenen jullie dat. En mijn eerste was een jongen, nu lijkt mijn tweede zwangerschap verdacht veel op mijn eerste( voor zover ik er tot nu toe iets van kan zeggen.) Zou het dan weer een jongen worden?

Niu meiden snoepse

groetjes

hoi suno,

ik heb vooral dezelfde afkeer van vlees, vis en vettige dingen.
de vorige keer was dat na 13 weken over, dus hopelijk gebeurt dat nu weer, wnat het is wel onhandig.
en verder at ik de vorige keer steeds evergreens van liga tegen de misselijkheid, en daar ben ik nu weer druk mop aan het knabbelen.
maar of ik nu weer een jongen krijg...? ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het deze keer een meisje is, maar ik heb geen idee waarom (ook geen voorkeur of stiekeme wens ofzo). we zullen het over een week of 31 weten!!

fijne zwangerschap gewenst!

groetjes,
mama in amsterdamzuid
9 wk. + 2 dg.

Hai!!

Ook hier kan ik wel wat over kwijt.
Bij mn eerste zwangerschap had ik gigantische behoefte aan zuivel!! Er gingen kilo's jonge kaas doorheen en liters yoghurt!!
Nu is dat weer anders! Ik heb heel veel trek in cherrytomaatjes, komkommer, en drink ik liters appelsap!!
Het is iedere keer weer anders denk ik...
Gr Antoi

Echte rare eetgewoontes heb ik niet maar ik heb wel eten waar ik juist trek in heb of juist helemaal niet.
Ik was een echte chocola eter, nu niet. Mijn sint letter ligt nog steeds in de kast.
Ik taal helemaal niet naar groenten, terwijl ik dit altijd heerlijk vond en bijna elke avond ook nog een zelfgemaakte verse salade erbij at.
Ik ben nu gek op sinaasappelsap en rundvleessalade.

Antoi pas wel op met de suikers in die appelsap hoor, ik heb hetzelfde met sinaasappelsap maar mijn VK raad het af om zoveel ervan te drinken. Ik mag het eigenlijk alleen maar verdund met water drinken.

Haha herkenbaar. Mijn man vroeg al of we genoeg frikandellen in huis hadden. De vorige keer ging er wel een pak (20 stuks) in de week doorheen(met z'n 2en dan he?!, maar toch). Deze keer nog nergens last van, maar ja ben ook nog maar heel net zwanger :

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan