rare eetgewoontes?

zijn er dingen die je nu niet meer lust, of juist wel eet nu je zwanger bent?

ik eet me momenteel gek aan fruit, kan geen winkel voorbij lopen of ik koop een stuk fruit of gemengd fruit in een bakje.
Was altijd gek op chocolade, maar als ik daar nu aan denk denk ik nee, dat hoef ik niet.
Gebakken eieren lust ik niet, behalve in de eerste weken van mijn zwangerschap.
herkennen jullie dit?
 
hoi

ik herken dit wel. Ik heb het nog steeds. En zeker zoals je zegt met dat vers fruit ik kan me daar ook helemaal gek aan eten.
Ik heb nu ook dingen dat ik zeg voor ik zwanger was lustte ik dat wel en nu vind ik het niet meer zo heel erg lekker. maar gewoon eten wat je eten wil dat is het lekkerste.

groetjes
 
Pannenkoeken eten we ineens heel veel :)
Kip vind ik niet meer lekker (maar dat is sinds zwangerschap van de eerste)
Verder heb ik ineens vaak trek in cappuchino, terwijl ik normaal gesproken nooit koffie drink.

Liefs
 
het warme eten smaakt me absoluut niet, heb nergens zin in en niets smaakt me. heb ik ook bij de eerste zwangerschap gehad, en nu dus weer.
verder heb ik niet iets wat ik erg veel eet of juist niet.
 


Ik ben nu 10 weken zwanger van de 2de.
Ik beb nu ook helemaal gek op fruit en waterijs ha ha.
Warm eten gaat er bij moeilijk in op het moment..soms is de geur alleen al waar je misselijk van word.
Met een broodje eten s'ochtends en s'middags gaat het prima vooral met kaas op het moment.

Groetjes
 
Grappig om te lezen allemaal.
Ik ben nog nooit miselijk geweest tijdens mijn zwangerschappen dus daar kan ik niet over mee praten, maar zoals nu, fruit eet ik normaal vrij weinig, en nu eet ik zeker elke dag 3x fruit. Nou ja het is wel gezond, mijn zus kreeg tijdens haar zwangerschap erg trek in patat met pindasaus.
 
ik ook...fruit heerlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik eet nooit fruit.
en dan daarbij alles wat ik mij opkomt. begin niet over MC Donalds of zo want ik moet gaat....maar ook chips, wortelenstampot enz.... alles wat ik zie of hoor moet ik hebben. hopelijk gaat het snel voorbij. Krijg van vele nu al te horen dat ik een mooi buikje heb. Nou dat bestaat voornamelijk uit restant van nummer 1, opgezetten darmen en al het eten wat ik nu naar binnen werk want ben pas 10w4d zwanger.
Ach ja, beter compliment met mijn mooie buik dan belediging dat ik dik ben, toch ???

eet ze dames
 
Hier ook een fruiteter en het liefts bakjes van de ah voorgesneden haha heerlijk!
Verder wil ik het liefst ook gewoon veel eten! Maar hou het in beperken!
 
Terug
Bovenaan