Rare eetgewoontes

hoi meimama`s
hebben jullie ook last van rare eetgewoontes .
Nou ik wel .
Bij mijn eerste zwangerschap had ik er helemaal geen last van , maar nu ik stuur mijn man geregeld op pad voor een kip nuckeds menu bij de mac en alleen die vind ik lekker gek he en slagroontaart.
ik vond het eerder altijd heel raar als een zwangere tegen me zei van ik heb echt rare eet gewoontes en nu heb ik het zelf en het erge is je kunt er niks tegen doen . hihihihihi
ik ben benieuwd of ik de enige ben .
liefs evelien

zowel bij de eerste als nu: rauwe uien. Ik eet ze niet zo op, maar ergens doorheen en overheen. Drop en chips hebben het ook zwaar te verduren. En het is maar goed dat de dichtsbijzijnde Mac hier een half uur rijden is. Zou me ook te buiten kunnen gaan aan de kipnuggets.

ik heb ook zin in de gekste dingen.. kroketten zijn best lekker maar kip mag je me wakker voor maken.. het gekke is dat wanneer ik aan het eten ben ik snel vol ben... in 1 klap misselijk... maar goed dat gaat vast we over!!

ik heb echt altijd enorme trek in een mc chicken menu van de mac!!! heb er gewerkt voor m'n zwangerschap, dus ben blij dat ik er nu niet meer werk want word moddervet!!!

Tostis. Ben gek op Tostis. Ik probeer fastfood te ontwijken want dat is niet zo gezond voor de baby denk ik. Ben helemaal idolaat van mayonaise. Dat moet overal op en inderdaad dat is ook niet echt gezond :)

Terug
Bovenaan