Rare geurtjes ineens heeeerlijk vinden!

<p>Hoihoi dames. </p><p>Vorige week was ik bezig met stoffige steentjes die in huis hadden gelegen voor de sier,  ik vond die geur toch zoo lekker! Ik ging eens zoeken naar of meer zwangere vrouwen dit lekker vinden, en less toch wel heel erg vaak dat vrouwrn de betongeur zo heerlijk vinden! </p><p>Ik vind het zo lekker dat ik t bijna op zou willen eten haha! Dit doe ik natuurlijk niet! </p><p> </p><p>Iemand die dit herkent of weet waar t vandaan komt? </p>

Ik heb het met wasmiddel en allesreiniger. Eigenlijk alleen andy allesreiniger. Omo witte wasmiddel en persil wasmiddel. Kon ik het de hele dag maar ruiken!!! Ik zou t wel willen opdrinken maar doe dit dus ook niet. Ik had het tegen me vk gezegd en ze zij dat het normaal is. Er zijn ook vrouwen die het met benzine hebben of stukjes muur eten. Waar het vandaan komt zou ik niet weten. Gewoon lekker af en toe aan ruiken :p

Hahaa rare trekjes kun je krijgen he! Ik denk ook echt weleens: hmmm ik wil even proeven... het water loopt gewoon in mijn mond! Maarja dan zie ik hoe vies ze zijn... hahaha

Terug
Bovenaan