rare gevoel houdt aan

dat rare gevoel wat ik alleen maar kan omschrijven alsof er luchtbelletjes in mijn baarmoeder bewegen, net als je een flesje water op zijn kop houd, dat is nu al   dagen aan de gang, het is niet vervelend, alleen heel raar.
ik wacht gewoon maar af, was alleen benieuwd of er nog steeds niemand het ook had gevoelt hier.

groetjes

Hee Fiepke

Ben ik weer...ik wou dat ik je kon zeggen dat ik herken wat voor gevoel je bedoelt...maar het gevoel is echt raar wat je beschrijft...
Ben ook wel benieuwd wat het wel zou zijn..
Ik hoop voor je dat stiekem gaat blijken dat je zwanger bent....maar ik weet het echt niet... Ons lichaam is gewoon raar...
Nou sterkte ermee!! Hopelijk succes ermee!!

Liefs Linnepinnie

Hoi Fiepke,

Ik denk dat ik dit wel herken, ik noem het alleen een gevoel van rare flubbers in m'n onderbuik zo nu en dan. Ik heb morgen m'n NOD, en jij? Zou't een teken kunnen zijn?
We blijven hopen!

Groetjes,
Geetje

tja we blijven hopen, maar ik heb geen id van mijn cyclus omdat ik denk dat ik later ongi ben geworden van de spanning in plaats van dat mijn cycus echt verlengd is.
dat zou zeggen dat ik maandag mijn ei had moeten hebben, is het niet zo, dan heb ik hem vrijdag ongeveer, maar ik twijfel ook of ik niet ongi ben geworden ondanks mijn zwangerschap of zo
dus ik kan alleen maar afwachten nog 2 weken vanaf vrijdag zucht, dat is nog zo lang
maar ik ga ervanuit van mijn langste cyclus, dus wel vanaf die vrijdag zeg maar
lastig he

hee meis.
nnog steeds joh?
wordt het erger?hoop nog steeds op hel leuk nieuws voor jou!!
ik ook gevoeletje..maasr eerder een soort lichtelijk aanhoudende pijnsteek9HEEL LICHTJES) met een soort kloppend en borrelend iets in omstreken baarmoeder.
Misschien omdat iik ongi word maar hoop natuurlijk niet(normaal bij ongi heb ik heeeeel veel pijn.)

hallo meiden,

ik herken dat gevoel, dat borrelen en die steekjes...ik word dan altijd ongi een paar dagen later!
maar ik hoop voor jou dat het wat anders is en dat je lekker zwanger bent!!!1
veel succes

groetjes Wilma

Terug
Bovenaan