rare gevoel - trekken, kramp?

Hai dames,

Eindelijk ben ik nu ook zwanger, 10 weken, volgende week de echo dus ben benieuwd... Wij zagen drie ooievaren op een paal zitten dus mijn vriend denkt dat ik een drieling krijg... AAHHHH... Volgende week weten we meer...

Nu had ik net iets raars.

Ik zat in mijn stoel achter mijn bureau en wou rechtop gaan zitten (ja was aan het hangen, heerlijk)... Doordat ik mij opdrukte aan de armleuningen kreeg ik opeens een soort kramp in de buik, echt hoog zo rond de bovenkant van de baarmoeder... Het leek op een rekking van de spieren. NIET te vergelijken met menstruatie krampen.

Is dit bij iemand bekend??? Het trok wel weg maar het deed wel even goed pijn.

Gr Emily
 
Hallo emily dat is volgens mij bandenpijn het is echt een pijnscheut he'. Ik heb er heel soms ook last van het word wel steeds erger hoor vooral alsje ligt en om wil draaien .Ik weet het omdat ik al twee jongens heb nou tot horens doeeg.
 
hahaha! bizar man, 3 ooievaren :|
stel je voor je krijgt echt een drieling, nou dan zou ik echt stijl achterover slaan als dat nog echt gebeurd ook :D

Veel succes xxx
 
Inderdaad die beschrijving die je geeft lijkt mij echt bandenpijn vooral omdat dat rond die tijd veel voorkomt ik ben nu zelf 38 weken maar heb in het begin veel last gehad van bandenpijn en dat is een goed teken hoor want je baarmoeder word steeds groter. Let een beetje op je houding en zorg ervoor dat je niet teveel kracht zet op je buik zo voorkom je die krampen want die kunnen voorlopig nog wel even de kop op blijven steken net zoalng totdat je baarmoeder op je bekken rust en niet meer afhankelijk is van die banden.
Nou veel suc6 met je verloop van je zwangerschap en geniet der lekker van. Groetjes dani
 
Dank je dames, dat geeft mij een beter gevoel... En ja ze doen zeker pijn... Het klopt dat ik er 's nachts ook wel eens last van heb bij het omdraaien...

En die ooievaren, laten het er dan maar twee zijn haha... Veel beter.

Gr Emily
 
hoi Emily1

Ik heb daar ook last van! ben nu 21wk. soms ook als ik bed lig en ik moet plotseling niezen! dan schiet je een beetje rechtop en dat doet pijn! maar zoals alle dames zeggen is dat bandenpijn. Ik heb het ook als een stuk heb gelopen, een beetje of buik uitzakt! klinkt raar maar je zal vast wel weten wat ik bedoel! laat je het wel ff weten als het een 3-ling is!

Succes!

Groetjes Caroline
 
Terug
Bovenaan