rare gewaarwording...

meiden, wij hebben een vraagje(mijn vriend zei net "kun je mooi op het forum vragen") dus bij deze.
we hebben net geklust (al zijn mijn vruchtbare dagen dacht ik voorbij(temp ging gisteren omhoog)en vlak voordat hij klaarkwam was het net alsof er iets voorzat,zo omschreef hij het.ik voelde de hele tijd al alsof er iets voor zat,heel vreemd,toen hij dat zei was ik verbaasd dat hij het ook zo had ervaren.
binnen een paar seconde was het alsof het "klepje"opzij ging en weer sloot.
meestal "loopt het er bij mij wel een beetje uit,maar nu niet en pas na 5 min. op het toilet met plassen had ik weer "roze wolkjes"' en afscheiding aan mijn toiletpapier. bij mijn vorige cyclus had ik precies hetzelfde op dag 10 en nu dag 13(dat was ook na het klussen) nu begint een zeurend gevoel in mijn onderbuik.
heeft iemand dit meegemaakt? ik maak me geen zorgen,maar het was gewoon een rare gewaarwording..
gr. petra
 
hallo Petra
het kan zo zijn dat je wel vruchtbaar was dan schijnt het zo te zijn dat je baarmoedermond wat lager ligt omdat de natuur zo werkt.
maar helemaal zeker weten doe ik het niet.
en wat het terug lopen vn het sperma betreft kan het zo zijn dat jij na hem of tegelijk klaarkwam? want dan schijn je als vrouw door het samentrekken de sperma als het ware naar binnen te zuigen. (wat een raar verhaal).
dit schijnt namelijk ook goed te zijn als je zwanger wil worden dat je dan klaarkomt met of na je partner.
ik hoop dat je hier wat aan hebt.
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan