rare gewoonte?? of toch niet??

Volgens mij heb ik een hele rare gewoonte en ik vroeg me af of jullie dat ook hebben *schaam schaam*...
Sinds ik weet dat ik zwanger ben (bijna twee weken) doe ik om de 4 dagen toch een testje... Dat geeft me even de bevestiging dat het echt zo is en daar kan ik helemaal blij van worden!!
Het controlestreepje komt zelfs eerder en is donkerder dan de teststreep!! HCG-hormoon in overvloed :D
Hihi, vroeg me af of jullie dit soms ook doen?
 
hey fa nou ik heb 1 keer getest thats it :D
geen zin in dalijk zie ik geen streep ofzo ahhaha tegenovergestelde van jou maar dan blijf je echt 9 maanden door zoo haah succes
 
Hoi!

Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gedaan hoor!
Helaas is die zwangerschap uitgelopen op een miskraam maar was toch een dure zwangerschap haha.

Nu heb ik maar 1 testje gedaan... en daarna niet meer. Ik denk maar zo, als het niet zo was geweest had ik nu inmiddels wel ongesteld moeten worden. haha.

xx
 
Tja... ik snap je gevoel wel maar het maakt je alleen maar weer angstig en onzeker als je elke keer test. Stel dat de test eens een keer lichter is dan die daarvoor... dan schrik je je rot en denk je misschien dat het niet goed is! Terwijl de kans groot is dat dat alleen maar aan de test ligt. Doe dat je zelf niet aan en kijk gewoon steeds naar de test die je nu als laatst hebt gedaan... niet meer testen nu.... want ook als het nu fout gaat test je gewoon positief, dus het biedt je geen zekerheid op een goede zwangerschap. Wacht het gewoon rustig af!

Ps. in je topic bedoel je zeker dat de teststreep eerder verschijnt en donkerder is dan de controlestreep????
 
Ik snap het wel hoor dat jij extra bevestiging wilt hebben alleen het nadeel is dat het de situatie niet veranderd. Mocht het fout gaan dan gaat het fout ongeacht het hormoon aanwezig of niet dus ik zou er gewoon lekker van genieten en de kosten voor de testen apart leggen zodat je daar straks leuke dingentjes voor kan kopen. Wordt allemaal al duur genoeg, hahah.
 
Terug
Bovenaan