Rare gewoontes/behoeftes

Hoi meiden,
Ja ik heb er weer last van hoor!al een aantal weken maar neem de laatste tijd weer toe,oke hier komt ie:ben verslaafd aan de geurbuiltjes van robijntje haha!vind ze zo heerlijk reuken kan er gerust heel de dag 1 onder mn neus hebben.maar dat kan ik nog net voorkomen haha.mn man krijgt hoodfpijn van de scherpe lucht.en noem me al liefkozend:sneuverdje!hij moet er vaak om lachen,maar vind het ook wel erg gek,dat is het natuurlijk ook wel.had het bij mn dochter net zo erg!was na de bevalling ook wel weer over hoor.maar goed ben ik de enige met zo iets geks?of hebben jullie ook wat geks?
liefs jootje

Hahaha... heerlijk toch? Zolang je maar niet de behoefte hebt om ze op te eten... ;-)

Ik moet zeggen dat ik niet heel veel rare gewoontes heb ontwikkeld tijdens mijn zwangerschap. Ik heb een periode gehad dat ik dol was op kaassoufles maar nu taal ik niet naar vette happen meer. Ik heb me er toen ook niet echt aan overgegeven hoor... 1 x per week was max... Ik heb deze zomer wel een recordhoeveelheid raketten (waterijs) weggewerkt. Heerljik! Maar die vond ik altijd al wel lekker...

Ik ben ook nog doller geworden op een schoon huis en een schoon bed. Heerlijk als er nieuwe lakens op het bed liggen... hmmm...

hihi...grappig om te lezen. Ik heb het met de wasverzachter van Robijntje en dan vooral de roze fles (sensetion pink of zoiets). Daar kan ik ook wel heel de dag boven gaan hangen. Maar nu ook met de wasmiddal van Robijntje de Green sensation (groenige fles voor de color was). In het begin van de zwangerschap had ik het vooral op frikandellen speciaal gemunt, maar dat is gelukkig niet meer. En alles wat met chocolade is gevuld of alleen chocolade is voor nu ook niet meer veilig. Ben er echt aan verslaafd :)). Achja, zo hebben we allemaal wel iets waar we aan 'verslaafd' zijn, gelukkig is het een 'gezonde' verslaving.

Liefs

Joyce

Grappig om te lezen zeg.. Ik ben deze zomer veel ijsjes gaan eten.. Terwijl ik normaal helemaal niet zo van ijs houd.. Ook spekjes en chocolade vind ik heerlijk.. Dat had ik voor mijn zwangerschap ook niet..

Ach ja die extra kilo's aftrainen is zorg voor na mijn zwangerschap ;)

Geinig! Mijn moeder was toen zij zwanger was helemaal gek op sponzen.. haha..
Ik heb het niet heel gek, maar ben helemaal van de chocola (vooral m&m's) en de koekjes.. Heerlijk:D
Was vandaag bij de vk alweer wat afgevallen, dus kan het gelukkig hebben ;)

hihihih

ik heb ook wel rare gewoontes.
ik ben ineens dol op vleeswaren!!!!!
heb t nooit niet echt vies gevonden maar had liever zoetigheid.
nu liever wat hartigs....
en ik lust ineens COLA.
dat vond ik zo vies.

Chocolade en allerlei andere zoetigheid :) :)
Terwijl ik daarvoor echt een hartig persoon was.

Moet echt oppassen... Want daar zit wel cafeine in ;) en kan zo een hele reep opeten...

Terug
Bovenaan