rare klachten en nu ook nog eens een beetje bloed?????????????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

misschien kunnen jullie mij helpen zit nog maar in mijn 1e ronde dus grote kans dat het allemaal komt omdat ik gestopt ben met de pil, maar goed, sinds dat ik mijn vruchtbare periode heb gehad heb ik last van steken rechts onder in mijn buik ,moe en gewoon zeurdige pijn in mijn buik mijn darmen zijn ook erg aan het rommellen. Op 3 april was mijn ovulatie en nu op dag 20  dus 10 april  precies een week later heb ik ineens een bloeding zo maar een beetje wordt er gewoon een beetje zenuwachtig van, en ik had mezelf zo voorgenomen om niet meteen er van uit te gaan dat ik zwanger was!!! Herkennen jullie dit of zeggen jullie ook dat mijn lichaam nu al met me gaat sollen, graag hoor ik jullie reactie over dit of misschien iemand die dit ook herkent. Nou in ieder geval bedankt en wens jullie heel veel klus plezier toe.

Liefs Leonie

Hoi Leonie

Ik heb eens uitgerekend via www.babybrabbel.org
Klopt het dat je op 20 maart je eerste ongi dag had. Dan heb je volgens de kalander 3 april je ei. En is je nod 17 april(dit stond ook op de lijst)
Volgens de kalender zou op 8 april de innesteling plaats vinden. Soms kan het zijn dat je dan wat bloed verliest. Dit is volgens mij echter maar een beetje. Dus als je veel vloeit kan het ook al je ongi zijn, en dat je dus een kortere cyclus hebt??
Ik ben geen expert, ik ben ook nog maar in ronde 1, maar kijk maar es op die site, misschien vind je het antwoord dan zelf

Groetjes En ik duim voor je Doortje

Hoi Doortje,

het klopt dat ik 20 maart mijn eerste dag had  van mijn ongi. Heb net nog gekeken  of ik nog bloed verloor maar tis nu helemaal weg meestal ........ja eh... als je moet plassen verlies je juist altijd bloed maar er zat niets in? had zelf ook al gekeken op babbybrabbel en tot nu toe klopt het   als een bus Nou ja ik denk dat er niets anders op zit als gewoon nog 8 dagen wachten voor het testen pffffff,

in ieder geval bedankt voor je reactie

Liefs Leonie

en eh jij heel veel succes gewenst met je ronde 1

Heb je ovulatietesten gedaan dat je zo zeker weet dat je eisprong 3
maart is geweest? Na het stoppen van de pil moet je lichaam namelijk
vaak nog even wennen aan het feit dat ie het weer op eigen kracht moet
doen. Daardoor is het mogelijk dat je niet meteen een regelmatige
cyclus hebt.

Als je dmv ovulatietesten oid je ei hebt gespot, kan dit goed een
innesteling zijn. Ik had hetzelfde deze maand... 2 april mijn ei (en
daarbij rozeverlies) en 9 april (gisteren dus) bloedverlies bij het
afvegen. Voor mij zijn de komende dagen dus ook erg spannend! Duim voor
je dat het een innesteling was en dat je over een week een mooie
positieve test in je handen hebt!

Groetjes,

Aurora (28, ronde 7, nod 15/16 april)

Hoi Aurora,

Ja dat klopt dat ik ovulatietesten heb gebruikt dus vandaar dat ik weet dat het 3 april was. Ben wel benieuwd hoor, maar goed denk er maar niet aan gelukkig heb ik nog een puberende peuter rond lopen dus das niet zo moeilijk. Zoals ik het lees zit jij ongeveer wel in het zelfde schuitje als ik nou ga heel hard ook voor jou duimen. Heel veel succes.

Liefs Leonie

Thanks Leonie!! Heb jij verder al ergens last van?

Liefs, Aurora

Hoi Aurora,

Ja ik heb wel ergens last van ben moe, last van rommende darmen, steken in mijn onderbuik en ook iets uitstralend naar de rechterkant heb ook het gevoel als of er iets op mijn blaas drukt maar om te zeggen dat ik al veel moet plassen, dat is dus niet zo. Maar goed ik hoop maar dat het raak is kan er niets aan doen ook al ben ik in ronde 1 je denkt er toch gewoon aan en dat gevoel kun je niet onderdrukken. Heb jij al uitgerekend wanneer je dan uitgerekend zult wezen? ik wel en das precies op eerste kerstdag 25 december zou een leuk kerscadeautje wezen toch?? hahaha maar goed we moeten nog even afwachten en dat ga ik dan ook maar doen. Bedankt voor je leuke reactie en  I AM WATCHING YOU DOEI

Liefs Leonie

Natuurlijk heb ik al gekeken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn
hahahahaha. Zo erg ben ik wel :D Bij mij is het dan een dagje eerder en
wel 24 december. Ooohh ik hoop voor ons dat het raak is! In de 1e ronde
is natuurlijk helemaal super voor jou! Weet je al wanneer je gaat
testen? Ze zeggen wel eens (heb ik ook gelezen in het boek van Mariel
Croon) dat je de eerste maand na het stoppen met de pil extra
vruchtbaar bent..!

Liefs Aurora

Terug
Bovenaan