Rare klachten...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb aanstaande woensdag mijn NOD. Wij zijn op dit moment in de eerste ronde voor ons derde kindje, dus reken nog helemaal nergens op. (Hoewel, mijn eerste zwangerschap was de eerste ronde raak en de tweede zwangerschap, de tweede ronde...Dus zeg nooit nooit :) )

Sinds mijn eisprong, stabiele cyclus van 28 dagen, heel duidelijk voelbaar, heb ik rare klachten. Ik heb alleen geen idee of dit komt omdat ik de pil heb weggelaten of dat er misschien een klein beebietje in mijn buik zit.....

HEEEEEEL KOUD
VREEMDE SMAKEN EN GEUREN
GESPANNEN BORSTEN...etc.

Heel herkenbaar van eerdere zwangerschappen maar totaal niet betrouwbaar natuurlijk....Nog heeeeeel even geduld...Duimen jullie mee, ik vind het echt retespannend!!!???

ja tuurlijk duimen we mee meid! heel spannend! en we horen het wel van je he!

Succes met wachten Rijn, ik was met de eerste ook in ronde 1 zwanger en met de tweede in ronde 2. Nu sinds januari gestopt met de pil in de hoop zwanger te worden van een derde maar helaas....ik heb een lange cyclus en ben net in ronde 7 beland en heb in juli een vmk gehad. Dus twee keer supersnel zwanger is helaas geen garantie dat het een derde keer ook zo makkelijk gaat. Het zou natuurlijk wel super zijn als je nu weer zo snel zwanger mag zijn.

o dat wachten ook altijd, maar helaas geduld zullen we moeten hebben. succes en we horen van je.

groetjes hilda

En natuurlijk kon ik niet meer wachten en heb ik vandaag een test gekocht en gedaan...EEN HELE DUNNE, LICHTE, STREEP!!!!!!!!!!!!!! Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah....Ik wacht tot woensdag, mijn NOD, en dan opnieuw testen, misschien is de streep dan dikker. Ik durf er nu niet op te vertrouwen...Mijn man zag het niet, misschien omdat hij niet teleurgesteld wil worden, en ik zag hem wel, omdat ik het graag wil???? Maar ja, een streep is een streep............Dus voor nu alvast een heel klein beetje HOERA!!!!!!!!!

oooo een beetje LEUK zeg! spannend zeg! we horen het woensdag he!

Terug
Bovenaan