rare "klachten"

Hey dames...

Zo nu en dan heb ik van die vage krampjes in mn onderbuik, niet extreem, bedoel lig niet krom van de pijn maar lekker is het ook niet, houdt 10 a 15 minuten aan en dan is het ook zo weer een paar uur weg.... Ik herken het niet van de zwangerschap van mn zoon en ook niet van de zwangerschap er voor die uitliep op een MK...

Kortom dit is nieuw.... Vraag me alleen af wat het zijn kan, vind het eigenlijkniet erg genoeg om er de VK voor te bellen, heb ook geen bloed verlies oid... en heb et al meerdere dagen....
Misschien iemand van jullie die een verklaring heeft?

hoi,

heb dat soms ook. volgens mij is jebaarmoeder gewoon aan het groeien.

had dat bij mijn eerste zwangerschap ook.

succes..

x

Ik voel ook geregeld wat gerommel, dan weer steken en dan lijken ook mijn darmen te rommelen.
Ik denk dat toch echt je baarmoeder aan het groeien is en dat je dat voelt. Ook kunnen het zeker je datmen zijn, die moeten een nieuwe plaats vinden door het groeien van je baarmoeder. Daar kun je ook last van hebben.

Zolang het 'te doen' is zou ik ook niets doen en gewoon je klachten volgende week bij je echo voorleggen. En zoals je zelf al zegt, zolang je geen bloed verliest is kan er niet veel ernstigs aan de hand zijn.
Maar hier een lotgenoot hoor!-:)

Ik ben een aankomende september mama. Ik herken jullie klachten. Dit is inderdaad de baarmoeder die groeit en de steken zijn vaak de darmen die ruimte maken. Zolang je niet krom ligt van de pijn zo ik me geen zorgen maken, maar als je het niet vertrouwt mag je altijd de vk bellen. Succes met jullie zwangerschap

Terug
Bovenaan