Rare krampen, herkent iemand dit?

Hallo allemaal,

Twee en een halve week geleden heb ik een miskraam gehad. Toen ik bij de gynaecoloog was kon hij dit nog niet bevestigen omdat hij op de echo niets kon zien.
Dus afgelopen maandag aan de hand van de HCG-waarde bevestigd gekregen dat ik een miskraam heb gehad, want deze waarde was gedaald tot onder 5, wat betekent dat je niet zwanger bent.
Omdat ze op die eerste echo al niets konden zien hebben ze afgelopen  maandag geen echo meer gemaakt om te kijken of alles weg was.

Nu heb ik sinds een paar dagen last van krampen in mijn onderbuik (net boven mijn schaambot).
Vanochtend toen ik wakker werd had ik er heel erg last van en toen ik naar het toilet was gegaan was dit wel iets minder. Mijn eerste gedachte is dan ook dat dit mijn darmen zijn. Maar ik heb vandaag er echt de hele dag last van gehouden. Ik voel het voornamelijk als ik mijn buik in hou, of als ik bijvoorbeeld met de fiets over een hobbel rij. Aangezien het laag in mijn buik zit, kan het misschien ook wel mijn baarmoeder zijn.

Mijn miskraam bestond uit een heel klein beetje bloedverlies wat hooguit 3 dagen heeft geduurd, zou het kunnen dat toch niet alles weg is? Daarna heb ik dus 2 weken nergens last van gehad.

Als dit na het weekend niet weg is maak ik een afspraak met de huisarts, maar ik vroeg me af of iemand hier dit herkent.

Groetjes Elise

Hoi,

Na mijn miskramen voelde ik de eisprong heel erg. Soms zo erg dat ik er (op aanraden van de HA) een pijnstiller voor moest nemen. Het werd in de loop van de maanden wel minder heftig. En ik moet erbij vermelden dat ik altijd mijn eisprong al kon voelen. (erg handig!)

Groetjes, Cathy

Als je je nieuwe cyclus berekent vanaf de eerste dag van de bloeding (en je cyclus is niet helemaal van slag), dan zou dat best kunnen kloppen bij mij.
Ik heb echter eerder nooit iets gevoeld van mijn eisprong, maar heb er ook niet op gelet.
Maar ik voelde woensdag ook krampen en daarna weer op vrijdag. Zou dat dan ook kunnen? Ik voel het in ieder geval vandaag verder niet meer.
Ik zal het waarschijnlijk pas echt weten als ik over twee weken vanaf gisteren  ongesteld word.

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan