rare krampen met 32 weken??

Hallo Mama's,

Ik ben nu 32 weken zwanger van  ons 2de wonder.
Ik heb op dit moment erge last van mijn schaambot. Ik vermoed dat dit met het indalen van de baby te maken heeft. Ik herken dit ook van mijn eerste zwangerschap.
Maar ik heb sinds vanmorgen ook rare buikpijn. Het is niet echt heel erg hoor, maar het komt op en zakt weer af.... Eigenlijk lijkt het er een beetje op, dat als ik ga zitten of verzitten, dat de pijn uit mijn schaambot dan uitstraald naar mijn buik, wat dan krampen worden.. Klinkt erg onwaarschijnlijk hè?? Maar de hele buik is gevoelig. Ik voel de kleine wel bewegen en heb eigenlijk vanaf week 22 last van harde buiken.
Herkend iemand deze klachten?? Tja, het is niet echt duidelijk misschien, maar het zijn gewoon krampen die opkomen en afzakken. Maar er zit geen regelmaat in.

Alvast bedankt,

Groetjes Suno

Hoi Suno

Ik ben zelf 38 weken zwanger en heb ook regelmatig pijn aan mijn buik. Bij mij zijn het echt indalingskrampen. Ik weet niet of het bij jou ook helemaal onderin je buik zit? Ik heb het zelf ook voornamelijk als ik ga zitten of even anders ga zitten, daarna is het vaak ook snel weer weg. Vandaag moest ik voor contole naar de vk en die herkende  mijn pijntjes  ook als indalingskrampen.

Groetjes Eva

Hallo,

Badankt voor je reactie.
Maar bij mij zitten de krampen toch iets hoger. Het voelt een beetje als samentrekken. Ik ben bij mijn eerste ingeleid en kreeg toen eigenlijk gelijk een weeen storm. Ik weet dus niet hoe het is om voorweeen ofzoiets te hebben..

Groetjes

Hoi Suno,

Ik ben iets verder en herken de klachten, ik had ze rond 32 weken ook al. In de laatste weken van je zwangerschap krijg je inderdaad met indaling te maken en ook met een wat meer pijnlijke buik en meer harde buiken.

Je buik wordt zwaarder, daardoor krijg je meer last van bandenpijn en je baarmoeder gaat al druk in de weer met 'oefenen'. Allemaal normaal, maar als je je zorgen maakt kun je het even bij je verloskundige bespreken.

Groetjes!

Marisa

Terug
Bovenaan