Rare luchtjes :(

A

Anoniem

Guest
Beetje rare praat misschien, maar wat kun je doen tegen rare luchtjes. Ik heb daar best vaak last van, hoe kan dat toch? Ik was me dagelijks en ook goed daar beneden, maar toch ruik ik regelmatig zo'n vies (vis)luchtje. Mijn vriend ruikte het ook, dat vind ik nog het vervelendste, het bevordert de romantiek niet echt...in plaats van nadenken over het feit dat we een kindje proberen te maken, ruiken we iets naars :( en knappen we daar soms op af...Weet iemand wat je daartegen kunt doen, ik wordt er een beetje wanhopig van.....

hoi tica,

waarschijnlijk is de zuurgraad in je vagina niet helemaal goed. het beste kan je je niet met zeep wassen. dit verstoord de zuurgraad. als je echt een "visluchtje" ruikt, kan het zijn dat je een infectie hebt. vooral als je er ook jeuk bij hebt. het beste kan je dan even naar de HA. als je een infectie hebt zal hij je pillen of een zalfje voorschrijven. er is in ieder geval niets om je voor te schamen. hopenlijk is het snel over.

gr Sje (12 weken zwanger)

je kunt bij het kruitvat of andere drogist spul kopen om het daar benede te wassen het helpt heel goed bij mij. het staat bij het maandverband.
je heb het van eigen kruitvat merk dat heet intiem. en je heb lactacyd femina
succes er mee.

ik sluit me aan bij Sje, ik denk namelijk hetzelfde.
Succes.
Susan 22wkn

Nou meid, je bent niet de enige. En ik moet er niet aan denken om me alleen met zeep daaro te wassen. Ik heb nu een tijdje "Lactacyd Intiem" gebruik. Een vagina-douche en vloeibare zeep. Tikt een beetje aan in je portomonee, maar ach...
En anders naar de dokter...

Succes,
groetjes

Het beste is om je niet uitbundig te wassen van ondere sproeier er op is beter. Elke keer wanneer je bijv. met een washand erover gaat haal je ook een laagje zuurgraad weg.

Groetjes Brenda

Hoi Hoi,

Lactacyd is echt perfect. Met de vloeibare versie in een flesje doe je echt heel lang ik al wel 6 maanden.
Iedere dag 1 druppel op mijn hand en schuimen met lauwwarm water en ik voel me super fris en fruitig! Succes

Terug
Bovenaan