Rare menstruatie na miskraam

Hoi hoi,

Ik heb (of wij hebben) in februari dit jaar een miskraam gehad na 10 weken zwangerschap.
Ik wilde toen nog even niet aan een nieuwe zwangerschap denken
Nu ben ik er wel weer an toe alleen is mijn menstruatie anders.
Ik ben het nog maar 3 dagen en ik vloei heel weinig.
(is dat eigenlijk wel goed en ben je dan ook eigenlijk nu wel vruchtbaar als  je zo weinig menstrueert?)
Op zich niet erg want ik vind die periode toch niet zo fijn
Maar helaas moeder natuur heeft dat geregeld dus hebben we dat geaccepteerd.
Alleen ben ik nu 5 dagen overtijd en heb wel de "zwangerschap" symptomen maar durf het niet te accepteren
Ik heb ook nog geen test gedaan omdat mijn vriend denkt dat mijn menstruatie uitblijft ivm de verhuizing die we net achter de rug hebben!

Wie heeft hier ervaring mee of kan mij wat advies geven?

Veel liefs Jolanda

Hoi Jolanda.
Ik heb ook pas een miskraam gehad, en ben pas weer een keer ongi geweest.
Die duurde juist iets langer dan normaal.
Nu klussen we weer volop, en zien wel wat er van komt.Nieuwe ronde nieuwe kansen..
Als ik jou was??   Gewoon een test doen..je gevoel volgen..
Dan weet je het, en als het niet zo is..op naar een volgende ronde, hoe rot ook.Je kunt nu eenmaal niet anders.
Groet en succes, R

Er is maar 1 manier om er achter te komen en dat is om te testen.

Bij mij is mijn menstruatie sinds mijn miskramen juist veel heftiger geworden. Maar ik denk dat dat op zich niets uit hoeft te maken.
Probeer anders eens een maand te temperaturen, dan zie je als het goed is of je een eisprong hebt gehad.
Maar misschien is dat niet meer nodig.

Succes,

Nina

Hey Nina bedankt voor je reactie.

Kun je mij dan uitleggen hoe ik moet temperaturen?
Sorry ik weet daar echt niets van!
Wil je het me aub uitleggen?

groetjes
Jolanda

Hoi Jolanda,

Ik heb al jaren een ongesteldheid die maar een paar dagen duurt en waarbij ik bijna geen bloed verlies. Ik heb dit ooit bij de huisarts nagevraagd en gaf aan dat het niets is en dat ik er blij mee mag zijn.
Ik ben nu twee keer zwanger geweest en was beide keren in 1 keer zwanger. Hoe je menstruatie verloopt zegt dus niets over je vruchtbaarheid.
Als ik jou was zou ik gewoon een test doen. Je blijft je nu anders toch alleen maar afvragen of het wel of niet zo is en het doen van een test is de enige manier om uitsluitsel te krijgen.

Groetjes Elise

Goedemorgen,

Nou gisteravond toch maar even een test gedaan...
En ja hoor 2 blauwe strepen !!
we durven het niet te geloven .
Vanavond doen we weer een test !!
Gewoon voor de zekerheid en van een ander merk !!

stom he?!

Ben ook zo bang dat het weer mis gaat.
Wie heeft er advies?

Terug
Bovenaan