Rare menstruatie?

<p>Hoi!</p><p>Ergens in het afgelopen weekend was mijn NOD. Precies welke datum weet ik niet, meestal dag 35/37. </p><p>9 juni, dag 37 van mijn cyclus, had ik oud “ bloed”in mijn tampon. Een paar druppels. Vervolgens niets meer, wel wat kramp. </p><p>10 juni had ik weer een paar druppels oud bloed (eerder afscheiding, eigenlijk) en daarna ook niets meer.</p><p>Nu, vandaag, nogmaals heel weinig bruinige afscheiding. Ik zit nu op dag 39.</p><p>Iemand enig idee wat dit kan zijn? Normalerwijs heb ik best zware menstruaties, afgelopen twee menstruaties wel lichter maar niet op deze manier.</p><p> </p><p>Reden voor zorgen of nog even afwachten? Iemand ervaring mee, wat was het uiteindelijk?  </p>
 
Zal ik nog maar eens doen dan!
ik had vrijdag een vroege test gedaan, die was negatief. 
Ik hoop natuurlijk dat het ergens deze week positief zal zijn en dat het niet door zet, aan de andere kant heb ik er geen hoop meer voor deze maand.. ik wil wel graag weten waar ik aan toe ben. 
 
He, even een update!
 
Sinds begin van de middag nog helemaal niets te bekennen, behalve krampen en een extreem rommelende maag (en darmen, haha) 
 
Ik weet het echt niet.. aan de ene kant heb ik absoluut geen hoop in verband met de krampen en dat ik wel wat oud bloed heb gehad (al wel weinig) en aan de andere kant heb ik de hoop van, zou het dan toch? 
Als het lukt en het is morgen nog niet door gekomen, wel een testje doen. 
 
Hier hetzelfde verhaal! 12 juni was mijn NOD en was de test negatief, in de 3 dagen daarna rare afscheiding. Geen idee of de menstruatie toch nog doorgaat zetten, maar ik heb het ook nog nooit zo meegemaakt.
In de loop van de dag heb ik wat kramp in mijn buik en rommelt het allemaal een beetje.
Hebben anderen deze ervaring ook gehad die daarna toch zwanger bleken te zijn?
 
Hoi dames,
Ik kan me hier ook aansluiten. Vandaag is mijn NOD maar ik heb sinds afgelopen vrijdag regelmatig spotting gehad. Menstruatie is nu nog niet te bekennen. 
Hebben jullie al meer duidelijkheid?
 
Terug
Bovenaan