Rare menstruatie

Hallo dames,

Ik ben heel erg op zoek naar antwoord maar helaas dus ik dacht ik probeer het zo even.

Ik heb zelf 9 en 10 januari bij het plassen roze vegen gehad op papier. Waardoor ik dus vermoedde dat het innestellingsbloeding is. En ik had echt al paar dagen last van mijn linkertepel en de rechter begon ook beetje pijn te doen. Maar verder niets aan de hand. Uit me hoofd berekend circa 4/5 dagen dus.

en ik verwachtte dat ik afgelopen zondag ongesteld zou worden. Vrijdag kreeg ik hele kleine beetje bruine druppels op me pad, de volgende ochtend buikpijn ongesteld geworden heel normaal, ook veel overgegeven en pijn gehad bij me onderbuik (heb ik ieder keer als ongesteld ben) en toen zondag ook normaal bloeding gehad maar niet veel meer. Vandaag ben ik in ochtend hele kleine beetje rode druppel gehad, verder gewoon niets meer. Net nog gekeken en was bruine afscheiding alleen.

Hierbij uitgemaakt: ik ben maar 1,5 dag ongesteld geweest met rode bloeding. En ja wij proberen zwanger te raken. Alleen vind ik raar hoe afgelopen week is geweest.

Iemand raad ?
 
Lastig te zeggen. Een lichaam is geen klok. Het ligt er ook heel erg aan wat voor jou een gemiddelde menstruatie is.
Als dat 5-7 dagen rood bloedverlies is dan is deze keer inderdaad a-typisch. Maar zelfs als dat het geval is, zegt het niet zo veel.

Als je probeert zwanger te raken kan ieder bloedverlies ook duiden op innesteling (is vaak lichtbloedverlies dat je kunt opvangen met een inlegkruisje) of een (vroege) miskraam na een (chemische) zwangerschap. Dat is niet vast te stellen aan de hand van je omschrijving.

Het helpt vaak wel om dit soort dingen goed op te schrijven of netjes bij te houden in een app. Dan zul je sneller weten of er iets afwijkt van wat voor jou normaal is.
 
Terug
Bovenaan