rare menstruatie

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

Een vraagje, 7 1/2 week geleden ben ik bevallen van een prachtzoon. Ik heb 4 1/2 week gevloeid (fors en continue rood), daarna 1 1/2 week niet, toen m.i. gaan menstrueren (8dagen), daar nu zo'n weekje vanaf en nu begint het weer. Ik was eigenlijk al dat maandverband wel spuugzat!
Hebben jullie dat ook?????

groetjes,
Stanneke

Hoi!
Ja, dat is heel normaal. Waarschijnlijk is de menstruatie ook heel heftig? Heel veel vooral? Bij mij begon het na 6/7 weken. Nu, na 7 mnd, weer een "normale" menstruatie gehad voor het eerst.

Groetjes, Ingrid

Hoi,

omdat ik altijd van die hevige menstruaties heb heeft de gynaecoloog mij de minipil voorgeschreven. Die mag je ook i.c.m. bv gebruiken en ik heb sinds ik veertien was ofzo niet meer zo'n lichte menstruatie gehad!!!

Hoi hoi

Na de bevalling heb ik een week of 6 gevoeid, in t begin wel heftig, maar dat werd al gauw minder
Drie weken nadat het was gestopt kwam mijn eigen mensruatie weer op gang en die was ontzettend hevig....leek gewoon of ik leeg liep en had ook ontzettende matrassen in
Ik heb tijdens die menstruatie de prikpil laten zetten en sindsdien ben ik nog niet weer ongesteld geweest
Dat is normaal bij de prikpil...de meeste mensen worden ongeveer 1 keer per half jaar ongesteld en dan een heel klein beetje

Ik vind het heerlijk....maar moet het verdere verloop natuurlijk nog afwachten

Groetjes Xennah

hoi,
Inmiddels ben ik zo'n zeven dagen aan het 'prutten' het zet niet door en wordt ook niet minder. Heel raar. Dus vandag maar even naar   de HA geweest. Hij heeft mij inwendig onderzocht, auw dat @#$#@ speculum voelde niet zo prettig. Hij kon er geen rariteiten van maken. HIj zag wel vers en oud bloed (sorry dames).
Het schijnt volgens hem normaal te zijn dat je na een zwangerschap en bevalling een tijdje continue / vaker en anders kan menstrueren. Hij vroeg ook of ik niet zwanger kon zijn. Alsjeblieft zeg, daar moet je toch niet aan denken. Ook kan dit volgens mij niet, we hebben die keren dat het kon een regenjasje gebruikt.
We moeten het dus maar even aanzien. Iemand ervaring hiermee???

groetjes,
Stanneke, mama van Stan (4 jaar) en Cas (8 weken)

Het is heel normaal als je raar menstrueert, ook ik heb 6 weken flink gevloeid en ik was er een weekje vanaf en toen werd ik ongesteld en ook heeeeeeel heftig!! Ik had een totale leegloop en het was niet bij te houden met verschonen bijna  maar nu , een weekje later, weer overal vanaf gelukkig!!

Terug
Bovenaan