rare menstruatie

A

Anoniem

Guest
Ik heb een vraag en hopelijk heeft er iemand een andwoord op.
Ik heb de afgelopen maanden last van een rare ongesteldheid.
Ik heb heel weinig bloedverlies en had 2 zwangerschapstesten die positief uit sloegen.
De 3e test sloeg negatief uit.
Dus we zijn naar de gynacoloog gegaan.
Daar bleek dat ik een enorme eiersprong had met aan beide kanten 5 eitjes die lagen te rijpen en mijn baarmoeder was zich al het voorbereiden op een mogelijke zwangerschap want had al 3 lagen.
De gynacoloog zei dat ik wel weer ongesteld zou worden aan komende maand tenzij ik zwanger zou raken.
Nou heb ik wel weer bloedverlies gehad.
Nou ja bloedverlies het waren maar een paar druppels.
Ik vraag me alleen af ik heb een curetage gehad nu bijna een half jaar terug van een kindje met een open schedeltje bij 10 weken en 3 dagen in de zwangerschap.
Zou het misschien daarmee te maken kunnen hebben.
Want het vreemde is 4maanden is mijn menstuatie zonder problemen verlopen.
Als er iemand een idee heeft wat het kan zijn hoor ik het heel graag.

Groetjes Angelique

Hoi Angelique,

Wat een vervelende situatie voor je.
Ik kan je helaas geen duidelijk antwoord geven, heb namelijk geen idee. Ik zou denk ik de / je Gynacoloog raad plegen.

Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Succes en sterkte liefs

Heb ik gedaan en daar kwam uit dat de testen positief uitsloegen op mijn eisprong.
En deze maand zou ik volgens haar weer gewoon ongesteld moeten worden dat is alleen niet gebeurd.
Het was precies hetzelfde als afgelopen maanden.

Liefs angelique

ik zou opnieuw contact opzoeken met een gynacaloog aangezien het vaag is dat dit alles zo gaat
voor je lichaam ken dit geen pretje zijn maar voor jou geestelijke welzijn ken dit ook denk ik niet prettig zijn
iedergeval sterkte ermee
Daam

dank je dan zal ik alleen pas volgende week kunnen bellen mijn huisarts is met vakantie grrr....
Hopelijk komt er snel wat duidelijkheid.

gr angelique

Heel veel succes meid... wat een gedoe zeg!
Kan inderdaad lichamelijk maar zeker geestelijk niet gezond zijn!

Groetjes Tamara

ja idd mijn lichaam is een beetje van de leg lettelijk.
Kan maandag pas weer bellen mijn huisarts is op vacantie nog steeds en de vervanger is nu naar huis. dikters af en toe. maar ja

gr angelique

Terug
Bovenaan