Rare menstruatiecyclus

Hoi

4 weken geleden heb ik helaas een miskraam gehad bij 6+ weken. 2 weken daarna 1dag bloedverlies en daarna iedere dag een beetje bruine afscheiding. De gynaecoloog heeft gezien dat alles schoon is maar ik blijf bruinverlies hebben. Sinds 3 dagen heb ik soms hevige buik krampen (erger dan tijdens normale menstruatie) maar ik heb wederom maar 1 dag bloed verloren. Heb wel meer bruin bloedverlies maar de menstruatie wil niet echt op gang komen. Hebben meer vrouwen last gehad van een gekke cyclus? Hoe lang duurde het voordat alles weer normaal werkt? Ik heb op forums proberen te zoeken maar helaas weinig antwoorden en mijn verloskundige vond het ook raar klinken.

Ik lees heel even met je mee! Allereerst wil ik je sterkte wensen mey je verlies!
op 1 december heb ik met 11 weken een miskraam gehad. Inmiddels dus 2,5 week verder... en nu krijg ik ineens gewoon een menstruatie.. althans.... dat denk ik? Zou niet weten wat het anders kan zijn. Ik moet er wel even bij zeggen dat het vruchtje wsl al bij een week of 8 geen hartactie meer had. Dus misschien is mijn cyclus al snel daarna weer begonnen ofzo?? Of kan dat niet? 

Raar he. Ik kan het allemaal ook niet zo plaatsen! Hoop dat iemand je kan vertellen hoe het zit.

liefs,
daisy

Hoi Daisy en Eva,

Allereerst wat super rot om te lezen en sterkte met jullie verlies. Ook ik ben op zoek naar een plek om ergens te schrijven en wat vragen te stellen. Ik hoop dat er iemand wat tips of advies kan geven? Misschien herkent iemand zich erin  Ongeveer 6 weken geleden (18 november) heb ik een miskraam gehad na ongeveer 6.5 weken zwangerschap. Het was een tweede zwangerschap, ruim twee jaar geleden ben ik mama geworden van een zoon! Omdat ik al een voorgevoel had dat het niet goed zat en daarna bloedverlies kreeg, heb ik een spoedecho gehad. Daarop konden ze geen zwangerschap meer vaststellen en vermoedden ze inderdaad een miskraam. Ik moest bloedprikken en daarop zagen ze een hcg waarde die ze niet helemaal vonden passen bij een miskraam. Om de paar dagen heb ik een echo gehad en bloed geprikt, omdat de waarde steeds een stukje steeg. Ze konden niks buiten de  baarmoeder vinden, maar wilden het  toch blijven controleren. Uiteindelijk daalde het na 4 weken en ben ik vorig weekend ongesteld geworden. Ik zit nu op dag 10 van de ongesteldheid (normaal ben ik 5 a 6 dagen ongesteld) en heb nu sinds ik ongesteld ben last van een steken links onderin mijn buik net boven m'n lies, ter hoogte van mijn schaambeen. Het voelt alsof er iets in wordt gestoken en is wat zeurend. Het straalt ook uit naar mijn linkerbeen. De ene keer is het erger dan de  andere keer. Over het algemeen is het prima te doen, maar vervelend. Ik heb dit nooit ervaren bij een ongesteldheid en weet ook dat na een miskraam je lichaam kan veranderen. Ik ben benieuwd of iemand dit herkent en mij  gerust kan stellen?? Ik moet over een week nog een keer bloedprikken voor een dubbel check(dat stond al), maar vind het eigenlijk nog best lang wachten..  Ik denk niet dat het iets met de zwangerschap te maken heeft, maar wellicht een cyste..? Of voel je dat niet? Ik ben verder grieperig, zoals half NL nu en wat verhoging.. Ik heb afgelopen vrijdag een gyn in het ziekenhuis gesproken erover en zij adviseerde mij te wachten tot de uitslag van het bloedprikken. Als het hcg hormoon helemaal weg is(wat ik verwacht na de ongesteldheid) en de pijn er nog is, kijken ze verder.. Wat zouden jullie doen?  Bedankt alvast!

Groetjes 

Hoi, 
Wat vreselijk rot om alle verhalen zo te horen. Helaas heb ik ook hetzelfde meegemaakt. 
5 oktober heb ik met 8 weken een echo gehad, maar bleek niet goed te zijn. Hartje klopte niet. Die week daarna is de miskraam begonnen. Helaas is het niet vanzelf los gekomen en ben ik 24 oktober gecurreteerd. Tot 5 november heb ik nog wat bruin bloesverlies gehad. Twee weken geen bloedverlies en daarna wel weer twee weken bloedverlies welke leek op een menstruatie. Mijn menstrautie is gestart op 19 november tm 30 november. Helaas is mijn cyclus helemaal van slag. Zit momenteel op een cyclus van 53 dagen. Heb maandag wel een test gedaan en slaat heeeeel licht positief uit. Ik ben bang dat het toch niet goed is, het is een sensitive test welke je 6dd voor je nod kan doen. Maar heb geen idee wanneer deze is. 

Ik heb dus wat dat betreft niet echt positief nieuws omtrent de menstruatie. Ik wacht ook al maanden. Ik word er echt ongelukkig van. 

Sterkte allemaal! 

Hoi wat naar voor jou dat je dat hebt meegemaakt en ook de nasleep ervan.. verIk vind het ook zo verwarrend... Ik heb op 20 november 10dagen gebloed van de miskraam. En op dag 37 (kerstavond) ongesteld geworden. Dit heeft 3 weken geduurd en ben nu eindelijk 2 dagen niet meer aan het bloeden... Ik heb nog een echo gehad, omdat ik zoveel klachten had maar alles was schoon.. Ik zit nu op dag 22 vd cyclus en heb een paar ovulatie testen gedaan om te kijken of ik evt nog m'n eisprong krijg of al heb gehad.. vind t zo lastig, wil er ook niet teveel mee bezig zijn!!! Maar snap je heel goed!!! 

Hoi wat naar voor jou dat je dat hebt meegemaakt en ook de nasleep ervan.. verIk vind het ook zo verwarrend... Ik heb op 20 november 10dagen gebloed van de miskraam. En op dag 37 (kerstavond) ongesteld geworden. Dit heeft 3 weken geduurd en ben nu eindelijk 2 dagen niet meer aan het bloeden... Ik heb nog een echo gehad, omdat ik zoveel klachten had maar alles was schoon.. Ik zit nu op dag 22 vd cyclus en heb een paar ovulatie testen gedaan om te kijken of ik evt nog m'n eisprong krijg of al heb gehad.. vind t zo lastig, wil er ook niet teveel mee bezig zijn!!! Maar snap je heel goed!!! 

Huh er ging even wat mis, plaats en dubbel.. ik ben CSLj en reageer ineens onder een andere naam.. heb al een berichtje geplaatst onder CSLj namelijk 

Terug
Bovenaan