Rare namen......?

Haha dit lijkt zo een heel vaag onderwerp....
Ik vraag me af: Welke namen hier op het fotum zijn voor jullie raar?
En dan bedoel ik omdat je hem dicht bij je ook al hebt...

Bv: Mijn man heet Arno, dus als ik lees van kleine Arnotje....vind
ik dat altijd even gek..hihi

Dus, ik ben benieuwd, wie heeft dat nog meer??

Liefs Annet

hey annet,
ik heb dat ook met arno(tje) met de naam van mijn eigen zoontje hahaha klinkt raar he maar dat komt ik wou deze naam eigenlijk helemaal niet  en zoals ik al in een andere topic zei ik kreeg het de eerste weken me strot niet uit dus van  daar heeft arnotje ook een bijnaam mijn kruukeltje hahha of ons kleintje ik wilde die naam niet omdat mijn vriend zijn vader dus ook arno heet maar ja afspraak is afspraak en belofte maakt schuld hahaha en mijn oom heet ook arno en mijn neef ook en een buurjongen ookal!!!!! mijn neef woont ook bij me in de straat en mijn andere oom heet weer arnold die vaak afgekort word na je raad het al arno pfffff wat een verhaal he maar nu het eenmaal zo is vind ik het wel weer leuk allemaal  
groetjes jami mv arnotje  

Hoi !

Ik vind het eigenlijk wel een grappig onderwerp, hihihi!!
Ik wordt altijd een beetje "happy" als ik de naam van happy M tegenkom:
Heet namelijk zelf ook Marieke.... Het leest gewoon erg gek inderdaad, maar krijg er wel altijd een glimlach van!

-X- Marieke       ( Meestal ook wel happy overigens    )

Hoihoi,
Ik heb dat met Gaby.
Mijn tante heet zo en de beste vriendin van mijn nichtje,die ik goed ken.
Je vormt dan gek genoeg ook een beeld van iemand,zodat diegene  ook uiterlijke kenmerken van die persoon  heeft.
Terwijl dat ws. helemaal niet zo is.
Bij Gaby heb ik dus het idee dat ze op de vriendin van mijn nichtje lijkt,niet op mijn tante want die is natuurlijk een stuk ouder.
Groetjes Tanja

Nou Marieke, wordt er verlegen van....  hihihihi
De naam happyM heb ik gekozen omdat het (deels) mijn e-mail adres is....
Maar ik geloof ook zeker dat jij happy bent hoor hihihihi.
Groetjes happyM (Marieke)

Hoi!!!

Ik heb dat met de naam Danielle, mijn eigen naam, het blijft gek als je dat hoort of leest.
Er is een mama en een kindje hier op het forum met deze naam.
Ik heb het ook wel met de namen van mijn meiden, Roos en Linde. Op zich hoor ik die namen niet vaak, zeker Linde niet.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan