rare navel

A

Anoniem

Guest
hallo

heeft er iemand ookzoeen rare navel die uitpeult je ziet het wel vaker maar heeft iemand ooit meegemaakt dat hij zo bleef staan?? mijn navel staat gelijk nu aan me buik en zou eerders ook wel uitpeulen ben nu 6maanden en gaat steeds verder egt een raar gezicht haha gr jay_jm

Hallo,

Ik had altijd een navel die naar binnen lag, nu puilt hij bijna uit en aan de binnenkant zitten van die lelijke vetbultjes

Groetjes Mamke

ow das minder hopen dat tie gauw weer naar binnen ploept hahaha mijn   navel is net een wiel allemaal streepjes en een puntje in het midden haha jay_jm

die van mij puilt na 20 weken al uit en inderdaad: het is geen gezicht. zeker niet omdat er nog een piercing in/boven zit. wel makkelijk schoon houden, haha

greet

ik heb van mezelf ook een "gaatje".nu puilt hij steeds verder uit.ik zag wel vaker zwangere buiken met uitpuilende navels.ik was altijd maar blij dat ik dat niet had.te vroeg gejuigd dus
groetjes kari

Hai

Ik was erg ebnieuwd of mijn navel zou gaan uitpuilen, maar nee hoor! Mijn navel was zo diep, je kon bijna een echo horen...   Nu ben ik 31 weken, mijn buik is bol en rond, maar mijn navel nog steeds niet. Sterker nog, ik kan er nog bijna een vingerkootje in steken voor ik het uiteinde raak! Ik denk dat ik geen uitpuilende meer ga krijgen.

hallo

ik vind het wel een leuk gezicht hoor hoop dat die van mij wel uitpuild eerders ik kijk iedere keer ernaar   me als me vriend ook maar een stukje blootnaveltje ziet dan zit hij eraan haha en als tie me buik kust dan altijd ook ff me naveltje haha gr jay_jm

ik heb zelf ook normaal gesproken een kuiltje, en nu is mijn navel ook uitgepuilt.
lijkt wel of hij scheef naar buiten steekt, boven is er een randje huid, en dan allemaal bobbeltjes daaronder,  mijn navel  is gelijk aan de rest van mijn buik.
wel makkelijk schoon te maken bij een massage.
ik ben nu bijna 31 weken.

groetjes Miranda 30,5 weken

Terug
Bovenaan