rare of verrassende opmerking van mijn man

Lieve meiden,

daarnet zo'n rare opmerking van mijn man.
raar.... Meer verrassend.

ik had hem al eerder verteld.ik stond dinsdag in de boekenwinkel voor het boek 'beschuit zonder muisjes'.en ik had een kraamcadeau nodig. Dus echt een dubbel gevoel.zegt die vrouw opeens 'wat dubbel he?ik hoop niet dat het boek voor jezelf is.' is hett wel,maar hang ik haar nietaan haar neus.

vanmorgen was ik bij iemand aan het thee drinken en toen bleek dat xzij endometriose had en hierdoor geen kinderen kon krijgen.en dat haar schoondochter een tweelingzwangeschap had maar dat er uiteindelijk 1 is verleden en 1 gewoon is geboren.

dit vertelde ik vandaag. Echt waar 3uur later kwam de verrassende uitspraak.
de arts zegt wel dat je met provera kunt starten maar misschien is het wel raar.dus neem die test mee en dan pas later starten.

ik heb hem nog snel in de tas gestopt,maar ik weet nog niet wat ik zal doen... Wordt dus nog wel een gesprek.hebben we vanavond wat te doen in 3uur rijden.:)

Haha... jij durft het te zeggen maar ik heb het verhaaltje echt 5 keer gelezen en ik snapte het nog niet.
Heleen, niet vervelend bedoeld hoor maar misschien kun je wat helderder verwoorden wat je bedoeld?

xx

sorry, meiden. Staat inderdaad bij het verkeerde onderdeel.

Het is NIET raak en dus weer verder met behandelingen.

Wat is er verder niet duidelijk? Ik heb het in de auto richting de vakantie getypt en kon het niet nalezen. sorry!!!

Dat verklaart wat...en zoals iemand anders al schreef...raar zal wel raak moeten zijn....dit stond er:
"Echt waar 3uur later kwam de verrassende uitspraak.
de arts zegt wel dat je met provera kunt starten maar misschien is het wel raar.dus neem die test mee en dan pas later starten."

Hij bedoelde ws dat ie t nog even af wilde wachten?

Sterkte toegewensd iig! Hoop dat je dit jaar vol goede moed verder mag gaan....

Terug
Bovenaan