rare ongesteldheid

Ik heb een vraag.
Ik heb iets meer als een half jaar terug een curetage gehad toen ik 10 weken en 3 dagen zwanger was.
Tot ongeveer 3 maanden geleden was er niks aan de hand met mijn ongesteldheid.
Maar nu al 3 maanden heb ik weinig tot geen bloedverlies.
Ik heb 2 zwangerschapstesten die postief waren en 1 die negatief was.
Volgens de gynacoloog waren de 2 testen positief vanwege mijn eisprong daar kunnen ze positief op reageren en ze zag ook geen teken van zwangerschap.
Dus je zou zeggen dat ik gewoon weerongesteld word dus niet.
Ik heb afgelopen week weer bijna geen bloed verloren in mijn menstruatie week.
Heeft er iemande een idee waardoor dat kan komen.

Hey meid,

Wat onzeker allemaal zeg......bah! Ik kan me voorstellen dat je hiermee zit. Op welke manier zag ze geen teken van een zwangerschap eigenlijk? Heb je een echo gehad? Bovendien wist ik niet dat je HCG in je urine kan hebben die de test ook daadwerkelijk kan waarnemen met een eisprong. Ik wil je niet heel blij maken maar positief is positief.

Mocht je nog geen echo hebben gehad, vraag die dan meid. Dit is geestelijk voor jou vreselijk!

xxxxxxxxxx Laat je het weten meid! Denk aan je!

hey ja ik heb een echo gehad daar was op te zien dat ik aan beide kanten 10 eitjes heb die aan het rijpen waren. En had ook al 3 lagen met andere woorden mijn brramoeder was zich aan het klaar maken om zwanger te raken.
Ook is er een bloedtest gedaan maar daarvan is nog maar de helf van de uitslag binnen bij de huisarts
daarom vinden mijn partner en ik mijn ongesteldheid zo vreemd.
Bij ons eerste kindje werd ik nog ongesteld tot 10 weken. Helaas ging dat niet helemaal goed.

Dank je voor je medeleven en het mee denken.

X angelique

Hebben meer mensen hier ervaring mee want elke keer is het een andere week of om de paar dagen of weken verlies is soms ongeveer een druppeltje bloed maar ik wordt maar niet ongesteld en niet zwanger; bij de echo was niks te zien en na me curetage op 7-7-2010 ( na tien weken en drie dagen had het meisje een open schedel) is er dubbel gekeken of ik schoon was van binnen en dat was goed toen twee a drie keer gewoon ongesteld en sinds vorig jaar december heb ik dit. Het is geen ongesteld maar ook geen zwangerschap wat dan wel???? Is het soms een buiten de baarmoeder zwangerschap ofzo?? Ziekenhuis zei dat ik gewoon moet wachten tot mijn ongesteldheid maar wanneer ga ik dan echt ongesteld worden????

Gr angelique en patrick me man die zich ook bijna de haren uit het hoofd trekt (figuurlijk dan) uit wanhoop.

totdat onze huid eraf is dat is wel heel hard duimen haha.
ik ga maandag bellen mijn huisarts is met vakantie.
misschien dat ik vandaag of morgen naar de vervanger bel of die misschien een idee heeft.

liefs angelique

Waarom krijg je dan bij de gynaecoloog geen bloedonderzoek en verdere testen?
Dit maakt je zo onzeker en uit ervaring weet ik dat je na reeën miskraam zo snel mogelijk zwanger wilt worden.
Ik heb na mijn eerste miskraam ook heel lang een hele rare cyclus gehad en daarom ben ik na 9 maanden bij de fertiliteitspoli terecht gekomen. Hier inwendig onderzoek en bloedtests gehad.
Dan kunnen ze misschien bij jou een oorzaak vinden.

En 2 positieve tests vind ik wel veel hoor!
Die heb je toch niet zomaar.

Vraag gewoon verder onderzoek, want zo kun je ook niet verder hè.

Heel veel succes!

ja ik ben deze maand weer niet ongesteld geworden dus ik ga gewoon weer lekker bellen maar misschien is het idd wel een idee om even verder te laten onderzoeken.
Bij de vorige zwangerschap kwamen we er pas achter bij 9 weken en in de 10e week hadden we de echo dus wie weet is het wel raak maar weten we het nog niet.

gr

Terug
Bovenaan