rare ongi na mk

hallo dames
17 september heb ik een mk gehad mbv cytotec en nu 13 okt is mijn menstruatie weer op gang
Alleen zo raar!! normaal verlies ik helderrood bloed en nu vieze bruine prut, maar t is wel een menstruatie alle klachten er weer bij
Ik vloei sinds een dikke  2 weken niet meer van de mk, zou het hieraan kunnen liggen? de gyn zei dat je moest tellen vanaf de dag van de mk dus nu een menstruatie is weer netjes alleen wel een rare haha

Hoi meisjeb,

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe dat precies zit.   Wellicht dat je nog wat oud bloed eerst verliest? En dat het daarna alsnog helder rood wordt?  
Ik heb 12-9 een curettage gehad, maar nog geen menstruatie gezien. Ik wacht dus nog even af.
Ik heb wel het idee dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden. Beetje kramp in mijn buik, beetje opgezwollen gevoel...

Hoi meisjeb,

Ik denk dat je inderdaad nog wat oud bloed verliest. Voor mij is het nu 2 weken geleden, ben dus nog in afwachting van, maar die bruine prut is wel herkenbaar. Dat heb ik nog steeds na de mk van 2 weken geleden. Het schijnt normaal te zijn en oud bloed te zijn. Denk dat je daarna wel weer wat helder bloed zult verliezen. Wel fijn toch dat je menstruatie weer na 4 wkn is gekomen.

Groetjes.

Mijn ongi kwam 3 weken na de miskraam weer op gang en was de eerste keer ook heel raar. Ik had een paar dagen lang alleen was licht bloedverlies en ook bruine prut.Ik had wel wat last van krampen, maar ook niet veel.  Het leek wel een innestelingsbloeding, ( daar later ook op getest) zo weinig. Maar 30 dagen later kreeg ik keurig weer een normale bloeding, dus misschien is het gewoon een manier van je lichaam om eerst alles weer in balans te maken.

Terug
Bovenaan