rare ongi... :S

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Hier misschien een rare vraag. Ik denk dat ik na ruim 3 dagen buikpijn vandaag toch nog ongi geworden ben. Deze is opzich wat vreemd. Meestal krijg ik pas buikpijn enzo maximaal een paar uur voordat ik ongi word en duurt deze 5 dagen. Deze keer dus eerst 3 dagen buikpijn (en best veel) maar verder pas vandaag een klein beetje bruinverlies met nu ook een klein beetje donkerrood. Het lijkt op wat ik normaal de laatste dag heb. (sorry voor het eventuele onsmakelijke). Nu had ik in februari ook een rare ongi, van maar 2 dagen lang en die was ook super weinig en ook net alsof ik de eerst 4 dagen overgeslagen had. Ik weet nu nog niet of ik deze keer ook alleen 2 dagen klein beetje vloeiing zal hebben, maar vind het wel erg vreemd. Zeker ook voor de hoeveelheid buik- en rugpijn die ik heb en gehad heb de afgelopen dagen. Ik lig soms even dubbel van de krampen. Omdat ik 2 dagen na nod zat, heb ik gisteravond een test gedaan en die was negatief. Kan het zijn dat ik nog aan ontpillen ben of is mijn lichaam gewoon van slag? Ik ben 5 december gestopt met het slikken van de pil. Mijn cyclus in vrij regelmatig (tussen die 29 en de 31 dagen). Mijn ongi's van januari en maart waren normaal.

Groetjes,

Sara

vindt niemand dit raar? of moet ik gewoon ff contact opnemen met de huisarts?

sara

Hoi!!
Ik denk heel eerlijk dat je nog aan het ontpillen bent, maar je weet het nooit...
Ik weet dat het gemiddeld 6 mnd tot een jaar duurt voordat je ontpilt bent.
Sommigen zijn toch al in ronde 1 zwanger...
Ik heb deze maand ook een hele rare ongi gehad.
Ongeveer 3 dagen, maar zoooo weinig.
Zaterdag en zondag 1 tampon ongeveer per dag...
Ik snap er ook niets meer van.
Officieel zou ik de 18 mijn NOD hebben.
Nu ben ik dus opeens na 21 dgn " ongi" geworden...
Maar die buikkrampen van jou zijn denkt ik ook een voorloper geweest van je ongi.
Sorry dat i er niet meer van kan maken.

Ik verstuurde het berichtje ff iets te snel...

Ik wilde je nog even heel veel succes wensen!!!
Liefs,
Kiki

Hoi Kiki,

Bedankt voor je reactie. Ja, ik blijf het maar een rare maand vinden. De hele tijd rare dingen zoals steekjes, gevoelige borsten en dan ook dagen lang buikpijn, maar ja als dan de RD’s verschijnen zal het gewoon met het ontpillen te maken hebben. Deze keer voor mij ook maar 3 dagen. Nu maar hopen dat het snel uit mijn systeem is.

Jij ook succes.

Groetjes,

Sara

Voor de zekerheid misschien een test doen? Dan sluit je in elk geval uit dat het een zwangerschap is!

Hallo Dames,

Ik kan me bij julllie aansluiten, Ik  ben de laatste 2 mnd ook maar heel kort ongie geweest ook maar 2 dagen en bijna niks. Alleen toen dacht ik dat het over was, en een paar dagen later   had ik ineens helder rood bloedverlies. Dat was ook maar eenmalig gelukkig want ik schrok me dood ik had dus niks bij me. Alleen het was niet zoals ongie maar goed ik denk dat het allemaal te maken heeft met ons pil gebruik. Ik ben 12 jaar aan de pil geweest dat is niet niks, en ben inmiddels 6 mnd gestopt met de pil. Maar ik heb dus hetzelfde als jullie ik zou gewoon nog even afwachten hoe het de komende mnd gaat en dan kun je alsnog contact opnemen met de ha.

Liefs Iris

Terug
Bovenaan