rare ongi

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik weet het hier ook allemaal niet meer... Vorige maand had ik een cyclus van 28 dgn, daarvoor allemaal 26 dus heel regelmatig. Vorige maand heel veel zwangerschapsklachten dus eigenlijk al het gevoel hebben dat het zo was... Na mijn ongi bleven de klachten aanhouden dus naar de ha geweest en die dacht aan een vroege miskraam... Nu was mijn NOD 22 april op 28 dgn maar is het 20 april al begonnen alleen heel raar... Weinig verlies vergeleken met normaal, heel veel slijmachtig rose verlies en bruin, en maar een paar keer dat ik echt rood bloed heb gezien met stolsel. Normaal ook altijd wel 6 dgn ongi en nu is het dag 4 en heb ik al niks meer in... Vanmiddag een afspraak met ha hopelijk kan die wat duidelijkheid scheppen want ik wordt er ondertussen niet meer goed van....Net trouwens wel nog even getest maar zegt niet zwanger!

Oja vergeten te vermelden dat ik ook deze maand weer zwangerschapsverschijnselen heb zoals een dikke ader op mijn linkerborst die maar niet weg wil gaan!

He wat vervelend, jij ook al! Nogeentje en ik zitten ook al met zo'n vreemde ongi dit keer....

Wat het is weet ik. Misschien toch een vroege miskraam geweest de vorige keer dat je lichaam nog iets van slag is? Misschien een innesteling? Ik zou het echt niet weten...

Dumen dat je huisarts je twijfels en onduidelijlheid weg kan nemen!

Liefs Daisy

thanks daisy voor je reactie, ik weet het idd ook echt allemaal niet meer... Vind het voor jullie ook zo ontzettend vervelend dat er geen duidelijkheid komt.. Jullie ook heel veel sterkte en succes!

Hey Linda,

Jeetje, zitten we met z'n 3tjes raar te doen!!
Hoop dat de huisarts je kan vertellen wat er is met je lijf!

Sterkte!
Liefs

Hoi linda!

Dat is precies wat ik ook heb gehad, echt vreemd he... Ik werd ook nog eens bijna een week te vroeg ongesteld, en heel heftig, ook met stukjes... Heb echt vreselijke pijn gehad.
Je verhaal komt me echt bekend voor.
Ben benieuwd wat de HA zegt.

Xx

Hey meiden,

Ben bij de ha geweest en ze vond het ook wel erg raar maar omdat de test negatief was kon het eigenlijk al geen innesttelingsbloeding zijn geweest. Ze zei dat het kon komen doordat je er nu meer mee bezig bent dat je daardoor je cyclus in de war stuurt maar eigenlijk was ik er deze maand heel relaxt onder.... Mag nu in elk geval voor mijn eigen gemoedsrust een inwendige echo laten maken om te kijken hoe het er van binnen uitziet.... Zij maakte zich daar geen zorgen om en dat moest ik ook maar niet doen... Iedereen verder veel sterkte en ik hou jullie op de hoogte... Echo is 3 mei...

Liefs Linda

Ben benieuwd wat ze zien op de echo! In de tussen maar weer wachten, wachten, wachten...

X

Terug
Bovenaan