rare opmerking...

A

Anoniem

Guest
Zaterdag is Merel bij mijn ouders geweest en bleef daar slapen.
Mijn ouders gingen een stukje wandelen...en merel zwaait altijd naar iedereen dus dan heb je al snel aanspraak!
Zegt er een vrouwtje tegen mijn moeder: nou, krijgt ze wel goed te eten? Er zit niet veel babyvet aan!

Merel is met haar 9.5 maand 73cm lang en weegt 9.2 kilo.
ze ziet er normaal uit, niet een baby met veel babyvet maar wel een beetje.

Wat een opmerking.

Oh verschrikkelijk he, ik heb dan de nijging om te zeggen; nee wij eten alles zelf op.
Grrrr

Lekker laten kletsen hoor! Niet alle kids hebben babyvet, Yoëll heeft het ook nooit gehad. Ook al leek me dat heerlijk hihi

Pauline

te dun te dik het lijkt wel of het nooit goed is
je nou eenmaal verschillen ook bij kleine kinderen
maar dat lijken andere mensen niet te snappen
laat ze maar zeuren niet te veel van aantrekken

groetjes
Bianca mv Lorenzo

WHAHAHAWAHAHHA

Pauline, ik lig helemaal in een deuk hier! Ik hoor het je al helemaal zeggen ja! ahhahaha!

Maar zulke opmerkingen zijn niet leuk nee, die raken je recht in je moederhartje, toch?
men zou beter moeten weten!

-X- Marieke

wat een stomme opmerking zeg sommige mensen weten niet dat ze hun mond moeten houden zo krijg ik te horen dat rick veel te groot is  

Wat zijn mensen toch af en toe lomp. Ik krijg eigenlijk bijna altijd de vraag "wat geef je 'm te eten". Mijn standaard antwoord is dan ook altijd "Pokon". Ik ga er niet serieus op in en het doet me ook niet zo veel. Ik heb van m'n vriendin een keer de  vraag gehad of ik Dean toch niet overvoer. Dat terwijl haar eigen dochter een sumoworstelaartje was. Heel raar hoor.

Lekker laten lullen.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan