rare pijn

A

Anoniem

Guest
hoi iedereen,   ik heb een vraagje,
ik had gisteren eigenlijk ong moeten worden, maar nu heb ik wat steekjes rechtonder in mijn buik, en pijnlijke borsten??wie heeft dit ook gehad of wie kan er iemand die dit heeft gemaakt, ik heb  de afgelopen weken ook al 3 keer bloedverlies gehad ( niet extreem) maar een drupje bij plassenen nu niet meer , maar ik heb ook pijn bij plassen zou ik dan toch een blaasontsteking hebben? ( heb heel veel last van blaasonstekingen en infecties) , ik wacht af tot vrijdag en als ik dan nog niet ong ben geworden doe ik een test dan ben ik een paar dagen overtijd en dan moet je het toch kunnen zien???
ben zo benieuwd ? zit nu in ronde 23 , dus het mag wel is een keer zo zijn!! ik weet je lichaam kan je heel erg voor de gek houden maar wat ik nu toch allemaal voel dat heb ik nog nooit gehad!!
ik hoor graag van je,
veel liefs wendy

hoi

het blijft wel spannend he,jeetje IK heb er 2 verklaringen voor of je word toch helaas ong wat ik niet hoop voor je of het zijn misschien je darmen die opgeblazen zijn omdat je zwanger bent wat ik wel hoop voor je ik zou nog even tot vrijdag wachten idd en dan een test doen.veel succes he groetjes wendy

hoi

Nog even wat ik had ook een infectie zodra ik zwanger was bij allebei de keren gehad en een vriendin van mij ook.moest ik nog even kwijt.als je niet kunt wachten met testen ik heb het gewoon op mij nod dag gedaan en dat ging ook wel een licht streepje maar toch.xxx wendy

hoi wendy, net toch maar getest ik kon niet wachten , maar er kwam weer geen tweede streepje te staan!!!zoals gewoonlijk, dus neg , niet zwanger dus,
nu is het wachten op de rode duivels he!! ik hoop maar dat ze snel komen dan ben ik er tenminste vanaf met dat wachten! ik word gek!!!!
maar in ieder geval bedankt voor je reactie,
groetjes wendy

hoi

wie weet geeft ie over een dag of 3 wel positief eals je dan nog niet ong ben .en anders op naar de volgende ronde he zal voor je duimen xxx wendy

Terug
Bovenaan