rare pijn

Dag dames,

Het is niet dat ik me druk maak of zo maar prettig is anders. Ik ben de hele dag al erg duizelig (warmte speelt natuurlijk ook een rol) en heb ineens dat ik donkere afscheiding verlies. Normaal verlies ik helemaal geen afscheiding, nu ik zwanger ben soms heel licht wittige maar nu is het echt veel en donker. Daarbij heb ik rare pijn. Ik heb regelmatig even last van m'n buik maar altijd op dezelfde plaats. Altijd onder in m'n buik en ik herken het ook altijd wel. Vandaag heb ik vrij hevige pijnen helemaal boven in m'n buik en in combinatie met de donkere afscheiding vind ik dit wel raar. Mijn man zegt dat het misschien komt omdat we gisteren hebben gevreen. We hebben het wel gewoon rustig aan gedaan zeg maar en ook na het vrijen had ik dit vooreen nooit.
Nou, ik vind het best een betje raar, wie herkent dit misschien????

Liefs, Ank ( 11 weken )
 
Hoi Ank,

Die donkere afscheiding kan inderdaad komen omdat je gisteren hebt gevreeën. Dan is er in je vagina wellicht een bloedinkje ontstaan. Dat komt er nu uit en geeft die donkere afscheiding. Je vagina is nu natuurlijk heel gevoelig en goed doorbloed omdat je een kindje in je draagt.

Je moet je pas zorgen gaan maken als de afscheiding helderrood van kleur is.

Als je het niet vertrouwt, moet je morgen je verloskundige bellen.

Veel succes!!
P.
 
Ik heb regelmatig last van bloedverlies en idd volgens de vk is dat waarschijnlijk mijn groeiende baarmoeder en zoals jij na een vrijpartij zou ik me er geen zorgen over maken. Als je het niet vertrouwt, helpt een telefoontje met vk ook goed om je zorgen te sussen
 
he ank,
ik ga je nog mailen (heb vandaag pas weer op het forum gezeten) maar: vervelend joh! Ik merkte gisteravond toen wij het deden, dat mijn 'wanden' zachter zijn(meer doorbloed denk ik)
waar ik ook nog blij van werd: ik had nadat ik gestopt was met die pil een temp curve bijgehouden. en ik snapte m niet omdat ik dacht dat ik al zwanger was, maar nu viste ik m uit de prullenbak en keek ik bij half aug: temp stijging en hij ging niet meer naar beneden!(ik had gemeten tot mijn positieve test! ) daar probeer ik me echt aan vast te houden. Ik ben gewoon vast 6 weken!!
He meis, succes
Liefs marian
 
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden. Gelukkig heb ik me verder niet ongerust gemaakt of zo en vandaag heb ik er ook helemaal niks meer van terug gezien, ook geen pijn meer. Het zal inderdaad wel door het vrijen gekomen zijn, nou dat nemen we er dan maar bij hihihi.
Vandaag na zes weken weer lekker begonnen met werken en het was weer super, ik heb weer genoten.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan