rare smaak

A

Anoniem

Guest
ik heb momenteel zo n rare smaak in mijn mond beetje ijzer achtig
heb volgende week woensdag mijn nod
heb ook wel een beetje last van mijn rug en steken in mijn buik maar ben niet hellemaal fit dus mischien wel een griepje

liefs ineke

hoi hoi,
ijzer smaak kan duiden op een zwangerschap omdat je lichaam extra bloed aanmaakt dan!
ik hoop voor je dat het raak is!! veel succes

liefs Wilma

Hoi,

Ik hoor hier niet thuis, maar wil wel ff reageren.   Zal eerder inderdaad een griepje zijn dan zwangerschap.

Ik vind het een beetje overkomen als "blij maken met een dode mus" als je zegt, een ijzer smaak kan duiden op zwangerschap.   Dat is natuurlijk echt niet waar.   Niet lullig bedoeld hoor.   Maar je zou je misschien heel erg blij gaan maken voor niks...

Succes er mee

hmm...dat heb jij nog geen zwangerschaps boeken gelezen dus....of ik heb de verkeerde!
ik ga hier geen onzin rond vertellen...en er staat natuurlijk 'duiden'...ik zeg niet dat het zo is!
maar met een griepje heb je volgens mij helemaal geen ijzersmaak in je mond!
ik sneup hier heel wat zwangerschaps pagina's af en daar heb ik het ook gelezen! dus ik verzin dit niet!!!

Klopt! Ik ben moeder van 2 kindjes en bij beide zwangerschappen had ik in het begin een ïjzersmaak"in de mond!!
Hoop voor je dat het bij jou ook komt door een prille zwangerschap!!

Liefs Mirjam

dank je wel mirjam, ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik het fout had!!
er staat in haar 1e zin dat ze hier niet thuis hoort, ik denk dat ze daar groot gelijk in heeft!....hahahahahahahhahaah

Terug
Bovenaan