rare snuiter!!

Daniel heeft vannacht slecht geslapen en ging gisteravond ook pas laat slapen, hij is nu dus gewoon moe!
Heb ik hem net op bed gelegt komt hij er echt tig keer uit dat ik dacht; nah ja dan ga je maar in de box want dan zal het wel meevallen met moe zijn.
Zet ik hem in de box... gooit ie zijn boxkleedje aan de kant, gaat er onder liggen en valt ter plekke in slaap, sta er gewoon nog naast!

Rare snuiter, ik wist wel waar ik beter lag;
Lekker in bed i.p.v. op zo een houten plaat in de box.

hihi, hij snurkt er ook nog bij

Liefs Marina

Haha, wat een gekkie! Ligt voor geen meter natuurlijk, maar goed, hij vindt het fijn.
Leah gaat de laatste tijd ook altijd ónder het boxkleed zitten.... deden de andere kids niet,dus ziet er zo grappig uit......

heb effe gekeken net of hij goed sliep en hem lekker in zijn bedje gelegd.
Toen hij zn bedje voelde draaide hij zich uit zichzelf al om en ging lekker liggen, hihi

Kan er wel met een verliefd moederhart naar kijken.

@hannah; Daniel is op het ogeblik helemaal van het verstoppen; trekt het gordijn rond de box en gaat dan heel lief in zijn eigen 'hokje' spelen of gaat met een boekje achter het gordijn liggen dat je zn voetjes nog wel ziet en ligt dan voor zn eigen het boekje voor te lezen.

Ziet er ook zo lief uit.

Heb je nog een foto gemaakt? Dit soort dingen zijn zo leuk. Zo lag Renske vanochtend op de bank onder een dekentje tv te kijken. Dat had ze ook nog nooit gedaan. Ze was zo lekker gaan liggen.
En Emma haalde toen ze ongeveer 2 was vaak alle boekjes onder uit de boekenkast, legde er een kussentje in, een dekentje erbij en dan ging ze heerlijk daar liggen.
Marina, hoe is het nu eigenlijk met je afkickverschijnselen?

hahahaha heerlijk he :D
gekkies :D

nathalia had gisteravond een nachtmerrie dus mocht ze naar beneden van mij, even wat drinken.
gaat ze bij papa op de bank liggen, feecedeken eroverheen en ze valt zo weer in slaap hihihi
heerlijk toch :D

liefs, do

Dat zijn echt van die heerlijke genietmomenthes.
En wat betreft die foto, zo een foto heb ik al, alleen was hij iets jonger van het voorjaar dacht ik gemaakt.

m.b.t. de afkickverschijnselen, het gaat al een heel stuk beter, ben af en toe nog wel duizelig maar zoals ik al bij reneke in topic @mini schreef, twijfel zelf of het wel echt de medicijnen zijn nu, ben nu 4 weken gestopt met de medicijnen dus zouden die echt mn lijf al uit moeten zijn.
Voel me lichamelijk iig echt nog niet de oude,maar jah

Liefs Marina

Terug
Bovenaan