rare steken

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Misschien een hele rare vraag maar ik was benieuwd of jullie hier misschien ook last van hadden:

zo af en toe heb ik van die steken in mn 'schaamlippen'... sorry... en het trekt soms naar mn achterwerk toe... heel vreemd.. dit heb ik sinds dat ik zwanger ben. het is ook zo weer weg hoor, maar vroeg me echt af wat dit is. ik dacht misschien zelf dat het komt door de bandenpijn of door bekkenpijn en dat die spiertjes trekken, of zoiets??

wie kan mij helpen??

liefs arie

Hoi Arie,

Wat je zelf zegt klopt hoor. Het kunnen inderdaad de banden zijn. Als je al verder in de zwangerschap bent kan het ook komen door het indalen van de baby.

Wat soms wel wil helpen als het erg pijn doet, is een warme douche of bad.

Groetjes Lilian
(39w, 4d)

Hoi,

Als de pijn  kort duurt en steekt  dan zijn het je banden. Je baarmoeder wordt al flink zwaar  en je banden moeten dit allemaal dragen.  Pas met langer aanhoudende beurzige pijn moet je aan bekkenklachten denken. Bij mij voelt dat als erge zadelpijn of het zit hoog op je bekken aan de voor of achterzijde.

Ingeborg

maakt het wat uit dat ik nog maar 11 weken en 1 dag zwanger ben? en hou ik dit de hele zwangerschap? ik vind het nl. wel erg vervelend...

maar goed, je moet er iets voor over hebben he.. hihi

liefs ariannne

hoi,

nou denk niet dat het erg is dat je pas 11 weken bent ik ben nog korter zwanger en heb ook al een aantal dagen vlagen van steken gehad.
ook in mijn schaamlippen en iets verder naar onder

het zal er allemaal wel bijhoren denk ik.

succes

groetjes moekje

Terug
Bovenaan