rare steken??

A

Anoniem

Guest
hallo

ik heb soms een raar gevoel net of ik kou heb gevat in me buik  een soort steken wie herkent dit maak me beetje zorgen

knuff tara

Hoi Tara,

Ik heb geen steken, maar wat zeurende pijnen in mijn onderbuik (soort menstruatie gevoel) Volgens de vk is het niet ernstig en hoort het erbij.
Hoever ben je? en als je je zorgen blijft maken, bel anders even je dokter of vk.

Sterkte en fijne dagen

Groetjes,
Nathalie

hoi

ik ben 23 weken nu.en het is niet echt in mijn onderbuik het is meer aan de voorkant

knuff tara

Hoi,

Als ik het goed lees... bedoel je het het zelfde voel als je een beetje buikgriepig bent?

Want dit gevoel ken ik. Heb ik namelijk ook. Ik vergeet steeds om het aan de vk voor te leggen. Maar onze dame doet het prima. Zelf denk ik dat het gewoon spieren zijn. Er gebeurt natuurlijk wel veel in je buik. Ik moet de 28e weer naar de vk. En zal het dan eens vragen (als ik het niet weer vergeet).

Groetjes Linda

hoi linda

ik moet ook de 28e weer naar de vk dus ik zal proberen om het ook niet te vergeten te vragen  bedankt voor je reactie.ik voel het ook gewoon nog licht schoppen dus de kleine is in ieder geval aanwezig.

fijne feestdagen knuff tara

Hoi Tara,

Laat je wel even horen wat jou vk gezegd. Ben wel benieuwd wat ze er van vinden.
Ik laat het ook wel horen wat die van mij zegt.

Hele fijne feestdagen.

groetjes Linda

ik ben afgelopen vrijdag bij de verloskundige geweest. En gemeld dat ik zo'n last heb van steken in mn buik. Ik moet me laten testen op blaasontsteking (ga ik woensdag doen). Maar ze zei dat het bijna zeker weten gewoon steken zijn van de organen die opzij worden gezet door de groei van de baarmoeder. Wat zei jouw verloskundige uiteindelijk?   groetjes Mariska

ja is goed ik laat het ff weten ik voel het alleen nu wel minder maar vragen kan geen kwaad toch?

fijne feestdagen allemaal

Terug
Bovenaan