rare steken

Goede avond allemaal,

ben niet heel erg actief op het forum, maar lees alles wel mee zodat ik wel op de hoogte blijf van jullie.
Heb alleen sinds gister avond rare steken in mijn linkerzij (naast mijn navel). Zo gauw ik een beetje wat doe begint het zeer te doen. Zo vervelend en geen idee wat het kan zijn. Ben wel verkouden dus misschien dat het een soort spierpijn is van het niezen enzo.

Heb gister middag wel wat moois meegemaakt. Ik voel het al een dikke week wat kriebelen in mijn buik. En gister had ik zoiets van ik leg mijn hand er op en druk hem iets in mijn buik. En toen voelde ik gewoon een klein kopje tegen mijn hand!! Zo gaaf en apart om te voelen. Ik ga er iig wel vanuit dat het de kleine was.

Groetjes Agnita

Hai Agnita,

Wat vervelend meid, die steken! Toevallig van de week een topic gelezen van een mama die daar ook last van heeft. Ik zou me geen zorgen maken hoor, er gebeurd in deze weken ook nog zoveel in je lijf. Maar goed....als je het niet vertrouwd dan zou ik zeker morgen even je vk bellen. Kan niet voorzichtig genoeg zijn, toch?

Ow wat gaaf, een klopje tegen je hand! Ben jaloers, wil ik ook :) Dat wordt vast de komende weken alleen maar duidelijker. Heel gaaaaaf!

Rustig aan meid! Liefs Lynn.

hey meid

ik had idd laatst een topic geopend dat ik flinke zijsteken had. ook precies wat jij zegt in de lijn van de navel alleen ik heb het rechts. gister was het zo erg dat ik de huisartsenpost heb gebeld die zeiden dat het bandenpijn is. het zou best kunnen kloppen, ik las op internet dat je dat meestal aan 1 kant hebt. vervelend he al die kwaaltjes :(

wel super leuk dat je je ukkie gevoeld hebt!! * jaloers hahaha geniet ervan!!

xxx

Ze hebben het voor me al gezegd. Lijkt me bandenpijn. Naar maar niet erg. Wel een teken van je lichaam die zegt kijk uit met tillen en zo.

Leuk dat je het kindje al zo voelt. Bij mijn eerste zag je haar ookal vanaf de buitenkant met 15 weken. Nu niet. Ik heb de placenta aan de voorkant dus die bobbels zie ik helaas niet. Wel voel ik mijn kleine meid heen en weer zwemmen. Fijn en bekend gevoel.

Terug
Bovenaan