Rare symptomen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb met belangstelling bijna alle topics doorgelezen en ook wij willen heel graag een kindje
Ik heb volgende week mijn NOD en nu heb ik sinds een week last van lage rugpijn, mijn tepels zijn gevoeliger, mijn huid is vettiger  en ik heb een heel raar gevoel in mijn buik.
Misschien zijn het allemaal wel hele toevalligheden en wil ik het gewoon (te) graag.
Maar normaal gesproken heb ik hier nooit last van, zelfs niet als ik ongesteld moet worden.

Wie herkent deze symptomen en weet misschien of dit zou kunnen duiden op.....

Groetjes,
VJ

Hey VJ.

Het zijn symptomen die kunnen  duiden op een zwangerschap, maar helaas kan je lichaam je ook gigantische voor de gek houden.
Helaas kan ik daar dus geen duidelijk antwoord op geven.
Ik denk dat we allemaal elke maand wel denken (en hopen) dat we zwanger zijn omdat we een paar symptomen hebben die kunnen duiden op een zwangerschap.
Dus het enige wat je kan doen is afwachten.......

Groeten van Miena

Hallo Miena,

Ik weet dat je gelijk hebt, wachten is een schone zaak!

Het is alleen zo dat ik deze symptomen al die maanden niet gehad heb. Ik ben afgelopen juli met de pil gestopt en ik heb tot nu toe nog elke maand een regelmatige cyclus gehad. Leek net alsof ik de pil nog aan het slikken was, alleen het was iets heviger dan anders.

Ik wacht dus maar braaf op mijn NOD.

Groetjes,

Hey VJ.

Lastig he, als je niet weet wat het betekend.
Konden we het maar gewoon in één oog opslag zien.
Als jij er voor de rest nog geen last van hebt gehad, dan zal het vast goed nieuws brengen.

Duim voor je.
Groeten van Miena

Hallo,

Helaas vandaag ongesteld geworden.
Ik had het stiekem toch gehoopt; ik had het eigenlijk gisteren moeten worden en ik ben de afgelopen dagen ongewoon moe geweest. Mijn lichaam heeft me gewoon voor de gek gehouden de afgelopen 2 weken.

Helaas, volgende keer beter!

Groetjes,

VJ

Hoi VJ,

Ik heb ook vaak gedacht: zal ik dan nu zwanger zijn? Ik voelde ook regelmatig vanalles waarvan ik dacht dat het echt anders was dan anders. En juist toen ik zwanger bleek te zijn had ik helemaal niet verwacht dat het zo zou zijn. Geen dingen gevoeld of gemerkt die anders waren, alle symptomen wezen erop dat ik ongi ging worden. Maar toen ik echt alleen wat oud bloedverlies had en het na een paar dagen niet had doorgezet en ik toch lichtelijk misselijk was de hele dag door ben ik gaan testen en bleek ik dus zwanger te zijn.

Ik wens je veel succes met zwanger worden!

Groetjes,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan